מפרטו ותמונותיו של ה-Huawei Honor 9 דולפים לרשת, יוכרז ב-27 ביוני

Huawei Honor 9 (מקור: TENAA) Huawei Honor 9 (מקור: TENAA)

Huaewi Honor 9, מכשיר הפרימיום הבא שילווה את מותג הסמארטפונים הסיני הונור, יצטרף להיצע המכשירים הרחב שחשפה היצרנית מאז החלה 2017 ויוצג באופן רשמי במהלך אירוע הכרזה שמתוכנן להתקיים ביום שלישי, ה-27 ביוני. כך על פי דיווח שמצא דרכו אל הרשת במהלך הימים האחרונים והציג את ההזמנה לאירוע שנוצרה, לכאורה, על ידי היצרנית.

מלבד מועד הכרזת המכשיר, מצאו דרכם אל הרשת בימים האחרונים פרטים חדשים בעניינו, המסירים את הערפל שסבב עד עתה סביב מפרטו הטכני. לטענת המידע החדש, שמקורו באתר משרד התקשורת הסיני TENAA, ה-Honor 9 יגיע ב-3 תתי דגמים שונים (STF-AL00, STF-TL10, ו-STF-AL10), כשכולם יציעו עיצוב זהה הכולל מבנה סנדוויץ’ זכוכית ובחלקו הקדמי מסך בגודל 5.15 אינץ’ וברזולוציית Full HD לצד קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

מבט מהצד: Honor 9 (מקור: TENAA)
מבט מהצד: Honor 9 (מקור: TENAA)

השלושה יבדלו זה מזה בכל הנוגע לחלק מן האלמנטים במפרטם. ראשית, כולם יציעו את יכולותיו של שבב עיבוד בעל 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4GHz, אך דגם הבסיס מבין השלושה יגיע עם זיכרון 4GB RAM והשניים הנותרים יציעו 6GB RAM. עבור אחסון, יכילו כל השלושה 64 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי הניתן להרחבה.

שאר המפרט של ההונור 9 כולל מערך צילום כפול בגבו המשלב חיישנים ברזולוציית 20 ו-12 מגה פיקסל בשילוב פלאש LED ופוקוס לייזר אוטומטי, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 3,100mAh ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

מימדי המכשיר, שינוע על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 יחד עם ממשק המשתמש EMUI 5.1/5.0, יעמדו על 147.3 מ”מ אורך, 70.9 מ”מ רוחב ו-7.45 מ”מ עובי. משקלו יהיה 155 גרם. את ה-Huawei Honor 9 עשויה היצרנית לתמחר ב-3,000 יואן, הם שווי ערך לכ-1,575 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים