לוג’יטק משיקה זוג עכברים חדשים ותוכנה תואמת

חברת לוג’יטק, ענקית הציוד ההיקפי, אמנם ידועה לטובה בשוק בזכות ציוד גיימינג, אך יותר מכל זו מזוהה עם ציוד היקפי לקטגוריה הביתית והמשרדית. עכבר ה-Logitech MX Master ו-Logitech MX Anywhere האלחוטיים הם דוגמה מצויינת לעכבר המיועד לשוק המקצועי וידוע לטובה על שמה של חברת לוג’יטק.

אל השוק הזה, משיקה היום חברת לוג’יטק זוג עכברים חדש, ואיתם תוכנה תואמת, ה-Flow. “אנחנו נמצאים כיום בעידן שבו אחד מתוך עשרה עובד עם מחשבים מרובים” נאמר על ידי החברה, “עבודה עם כמה מחשבים יכולה להוות טרחה. כאן ה-Logitech Flow נכנסת לתמונה”.

Logitech Flow היא חלק חדש מתוכנת ה-Logitech Options המנהלת כיום את העכברים לשוק הביתי והמקצועי. התוכנה החדשה מאפשרת שליטה מלאה על עד 3 מחשבים והיא מסוגלת אף לעשות זאת ברמה של העתקת מידע ממחשב אחד למשנהו.

התוכנה החדשה מגיעה עם זוג עכברים חדש לשוק הביתי והמקצועי: ה-Logitech MX Master 2S, וה-Logitech MX Anywhere S2, כאשר שניהם מהווים גרסה חדשה ומשופרת של קודמיהם.

זוג העכברים המוזכרים להלן מכילים תמיכה מלאה בתוכנת ה-Logitech Flow החדשה, וברמת החומרה גם כוללים חיישן חדש, שלא רק מדוייק יותר אלא מאיץ את מהירותם של העכברים הללו פי כמה, עד לרזולוציה של 4000 DPI, מהירות שאפשר לראות בעיקר בשוק הגיימינג ופחות במכשירים בקטגוריה זו. עוד כוללים העכברים שיפור ברמת הסוללה, עד כ-70 שעות כמוצהר, וטעינה אחת מהירה באמצעות כבל micro-USB.

ה-MX Master 2S החדש מעוצב כקודמו בדיוק – לרבות גרסאות חדשות בצבע שונה – והוא מסוגל לעבוד על כל משטח, אפילו זכוכית. ומכיל גלילה “מקוטעת” (סטנדרטית) וגלילה מהירה, אותה יכול לבחור המשתמש באמצעות כפתור, וזו אף תתאים את עצמה לסוג העבודה עם כפתור הגלילה באופן אוטומטי. הוא אף כולל גלילה אופקית בצידו, אותה ניתן לתכנת באופן מותאם אישית. משקלו של עכבר זה הינו כ-145 גרם, והוא מכיל תמיכה ב-Bluetooth בנוסף לדונגל המצורף.

תמונה: לוג’יטק

עכבר MX Anywhere 2S דומה בכמה מובנים לזה המצויין למעלה, למעט גלילה אוטומטית ו-Bluetooth. הוא קטן יותר ומתאים יותר לשימוש נייד במיוחד, והוא כולל זוג כפתורים בצד. כפתור הגלילה אף מכיל “משיכה לצדדים” על מנת ליצור זוג כפתורים נוסף למערך. משקלו כ-106 גרם בלבד.

תמונה: לוג’יטק

עכברים אלו זמינים כבר עכשיו לרכישה בארה”ב, עם תג מחיר של 80 דולר עבור עכבר ה-MX Anywhere 2S ו-100 דולר עבור עכבר ה-MX Master 2S ויעשו בקרוב דרכם גם אל ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים