רשמי: ZTE Nubia Z17 עם 8GB RAM יגיע לארץ בייבוא רשמי בקיץ הקרוב

Nubia Z17 Nubia Z17

ימים ספורים חלפו מאז הכריזה באופן רשמי נוביה, יצרנית הסמארטפונים הסינית מבית ענקית הטלקום והטכנולוגיה ZTE, על סמארטפון הדגל החדש מבית ייצורה, ה-Nubia Z17, שמגיע למשתמשיו עם זיכרון בנפח 8GB RAM. כעת, מודיעה יבואנית מוצרי החברה בישראל, באג מולטיסיסטם, על כוונתה להשיק את הסמארטפון החדש לקהל הישראלי כבר במהלך החודשים הקרובים.

על פי דברי באג, כפי שנכתבו בפוסט אותו פירסמה החברה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, ה-ZTE Nubia Z17 נמצא “בדרך” לישראל, כאשר השקתו תתרחש “בקיץ הקרוב. משמעות הדבר היא שהמכשיר ינחת על גבי המדפי החנויות עד לסוף חודש אוגוסט הקרוב, קצת פחות משלושה חודשים מרגע כתיבת שורות אלו. מחירו לצרכן, עם זאת, טרם פורסם באופן רשמי על ידי היבואנית.

ה-Nubia Z17 מציע מפרט מהעוצמתיים ביותר בשוק המובייל, בעודו משלב לא רק רכיב זיכרון בנפח 8GB RAM, אלא גם את מערכת השבבים העוצמתית ביותר מבית קוואלקום, Snapdragon 835. לצידה נמצא רכיב אחסון פנימי מהיר בסך 64 או 128 גיגה-בייט מסוג UFS 2.1, צג בעל שוליים דקים למדי בגודל 5.5 אינץ’ ועמידות במים תחת תקן IP67.

יכולות הצילום של המכשיר יסופקו על ידי מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים ברזולוציית 23 ו-13 מגה פיקסל המאפשרים זום אופטי של עד פי 2 ומצלמת 16 מגה פיקסל קדמית. עיצוב המכשיר לא נותר מאחור וגם זה זועק פרימיום מכל עבר, בעודו משלב מבנה מתכת מלא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים