סוכן 47 מוכן לפעולה: מפתחת משחקי Hitman שומרת על זכויות המשחק כחברה עצמאית

המשחק HITMAN

במהלך חודש מאי הודיעה Square Enix שהיא מפסיקה לעבוד עם IO Interactive. חברת Square Enix היא אחת ממפיצות המשחקים הגדולות ביפן ובעולם כולו, ועומדת מאחורי להיטים כמו Final Fantasy, Tomb Raider ו-Deus Ex.

ההחלטה להפרד מ-IO Interactive הגיעה בעקבות הפסדים של כ-43 מיליון דולר, לפי הדיווחים של Square Enix. זאת מכיוון ש-Hitman, המשחק האחרון בסדרת הדגל של IO Interactive, נכשל במכירות למרות אהדת המבקרים והמעריצים.

מאז הניתוק של IO Interactive מ-Square Enix מעריצי המשחק חששו שזה סופו של המתנקש הקירח. כעת IO Interactive מודיעה שלא כך הדבר. מנכ”ל החברה חקן אברק (Hakan Abrak) הודיע ש-IO Interactive תמשיך לעבוד כמפתחת משחקים עצמאית, ושהיא שומרת על הזכויות לסדרת Hitman, הסדרה שמשחקה הראשון יצא בשנת 2000 והזניק את החברה לתודעה של מיליוני גיימרים.

אנחנו עומדים לבנות את העתיד של עצמינו וזה מלהיב מאוד” אמר אברק. הוא הוסיף ש-IO Interactive “פתוחה להזדמנויות לעבוד עם שותפים נוספים בעתיד“. הוא הודה ל-Square Enix על התמיכה המתמשכת בשנים האחרונות, אך הוסיף גם שהוא מאד שמח לחזור לשורשים העצמאיים של החברה.

לא ידוע עדיין כיצד זה ישפיע על משחק Hitman האחרון, והאם תצא לו עונה שניה. IO Interactive הבטיחה לחשוף פרטים נוספים על עתיד החברה ועל מותג Hitman במהלך השבוע הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים