מכשיר הדגל OnePlus 5 נחשף דרך פרסומת טלוויזיה בהודו

OnePlus 5 (הדלפה: Android Police) OnePlus 5 (הדלפה: Android Police)

מכשיר הדגל הבא של יצרנית הסמארטפונים הסינית וואן-פלוס ייחשף באירוע אותו תערוך החברה ביום שלישי הקרוב, ה-20 ביוני, בשעות הערב (לפי שעון ישראל). ה-OnePlus 5 יגיע שבעה חודשים בלבד לאחר חשיפתו של הדגם הקודם בסדרה, ה-OnePlus 3T, וצפוי להביא עימו עיצוב חדש ולא מעט שדרוגים מתחת למכסה המנוע.

לקראת ההכרזה, הופיעה פרסומת חדשה ל-OnePlus 5 במהלך שידור אליפות קריקט בהודו, שם צפויה היצרנית להשיק את המכשיר כיומיים לאחר חשיפתו הרשמית, ב-22 ביוני. בסופה של הפרסומת, שצולמה היישר ממסך הטלוויזיה ועל כן מציגה איכות ירודה למדי, ניתן לראות את עיצובו של המכשיר וכי זה יימכר בשוק ההודי באופן בלעדי באתר אמזון. הבלעדיות של אמזון לא צפויה להגיע גם לשווקים אחרים ובוואן-פלוס ככל הנראה ימשיכו למכור את המכשיר דרך אתר הבית והמשווקים המורשים ברחבי העולם.

סמארטפון OnePlus 5 מופיע בפרסומת טלוויזיה

בקטע הקצר בו מופיע המכשיר בפרסומת ניתן לראות את מערך הצילום הכפול המופיע בגבו וכך גם את כפתור הבית הפיזי בקדמת המכשיר, הצפוי לשלב קורא טביעות אצבע. פסי האנטנה מופיעים בשולי גב המכשיר בחלק העליון והתחתון ונדחפו מעלה בדומה למה שעשתה אפל בדגמי האייפון האחרונים.

במפרטו הטכני של ה-OnePlus 5 אנו צפויים למצוא מסך בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD 1080P, מעבד בעל שמונה ליבות המשולב בפלטפורמת ה-Snapdragon 835 מבית קוואלקום לצד זיכרון פעולה (RAM) בנפח של 6 ואולי אף 8 גיגה-בייט, נפח אחסון מינימלי של 64 גיגה-בייט, זוג מצלמות בגב המכשיר, סוללת 3,600mAh ואת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה Oxygen OS המבוססת על אנדרואיד 7.0 נוגט.

צפו בקטע הפרסומת המורחב כפי שפורסם ברשת:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים