הודלף: זהו ה-Galaxy Note 8 – עם 3 מצלמות, עיצוב מוכר וקורא טביעות אצבע בגבו

Galaxy Note 8 (הדלפה) Galaxy Note 8 (הדלפה)

אנו נמצאים כחודשיים לפני מועד ההכרזה המשוער של ספינת הפרימיום הבאה בפיתוחה וייצורה של סמסונג, ה-Galaxy Note 8, הצפויה להתרחש בין חודש אוגוסט הקרוב לספטמבר. וכעת, הדלפה חדשה שהתפרסמה ברשת מביאה אלינו זו הפעם הראשונה את תמונות ההדמיה של ה-Note 8 המתיימרות לחשוף את עיצובו מכל זווית אפשרית.

את תמונות ההדמיה כמו גם סרטון קצרצר מספק מדליף המובייל Onleaks במסגרת שיתוף פעולה עם אתר 91Mobile. על פי הניתן לראות באלו, מציע ה-Galaxy Note 8 עיצוב דומה למדי לאחיו הקטנים בסדרת Galaxy S8, בשילוב מספר שינויים ועדכונים. ראשית, מציע המכשיר עיצוב המשלב בין שתי יריעות זכוכית בחלקו הקדמי והאחורי, המאוגדות אל מסגרת עשויית מתכת.

על גבי חלקו הקדמי של המכשיר שוכן מסך קמור בגודל 6.3 אינץ’ המציע עיצוב נטול שוליים, אולם שוליי המסך נראים עבים יותר באופן מהותי למדי בהשוואה לגלקסי S8, בייחוד מעל למסך. חלקו האחורי של המכשיר, מנגד, מציע את שינויי העיצוב המשמעותיים ביותר וכולל מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום נפרדים, אשר מימינם משולבים פלאש LED, מד דופק וקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. כל אלו בולטים מעל לגב הזכוכית של הגלקסי נוט 8.

על גבי מסגרת ה-Note 8 נמצא רמקול, מחבר USB Type-C, מיקרופון ושקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות הממוקמים בדופן התחתונה, בזמן שמצידה הימני ישולבו כפתור הנעילה/כיבוי וכפתורי ויסות הווליום. מימדי ה-Galaxy Note 8, על פי מקור ההדלפה, יעמדו על 162.4 מ”מ אורך ו-74.5 מ”מ רוחב. מדובר במימדים הגבוהים מאלו של ה-S8 Plus, שנמדדים ב-159.9 מ”מ אורך ו-73.4 מ”מ רוחב, זאת אף על פי שגודל המסך יהיה כמעט זהה (6.3 אינץ’ לעומת 6.2 אינץ’ ב-S8 פלוס).

Galaxy Note 8 (הדלפה)
Galaxy Note 8 (הדלפה)

עובי המכשיר, כך נמסר, יעמוד על 8.4 מ”מ. בנקודה העבה ביותר, היא האיזור בו שוכנות המצלמות בגב המכשיר, יעמוד העובי על 9.5 מ”מ – למעלה מ-10% יותר מאשר העובי בנקודה הדקה ביותר במכשיר. גם עוביו של הנוט 8 גבוה מזה של מכשירי סדרת ה-S8, שעוביים נמדד ב-8.1 מ”מ לדגם ה-S8 פלוס ו-8 מ”מ לדגם ה-S8 הסטנדרטי.

ומה דעתכם על עיצובו של ה-Galaxy Note 8? שתפו אותנו בתגובות!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים