דיווח: Apple iPhone 8/X יגיע ב-4 צבעים, ביניהם צבע דמוי מראה

קונספט למכשיר הדגל iPhone 8 עם מערכת ההפעלה iOS 11 (מקור: iDropNews.com) קונספט למכשיר הדגל iPhone 8 עם מערכת ההפעלה iOS 11 (מקור: iDropNews.com)

פחות מחודשיים מפרידים בינינו לבין מועד ההכרזה המשוער של דור מכשירי האייפון הבא מבית ייצורה של אפל, הם דגמי ה-iPhone 7S, iPhone 7S Plus וכמובן מכשיר הפרימיום Apple iPhone 8/X (או אולי אף iPhone Edition). את הרשת, איך לא, מעניין בשנה האחרונה בעיקר מכשיר הפרימיום הבא מבית היצרנית, האייפון 8, ומגמה זו ממשיכה כעת עם דיווח חדש המגיח ברשת החברתית טוויטר ומתיימר לחשוף פרטים חדשים אודות הצבעים בהם יוצע ה-iPhone 8.

המידע החדש מגיע מהמדליף בנג’מין גסקין (Benjamin Geskin) שהחל להפוך פופולרי למדי בכל הנוגע להדלפות מובייל כאלו ואחרות במהלך השנה האחרונה. לטענת זה, אפל תציע את ה-iPhone X ב-4 צבעים שונים, כאשר ביניהם נמצא צבע ייחודי בעל גימור מבריק דמוי מראה. שאר אפשרויות גימור המכשיר עשוייות להכיל את הצבע השחור והלבן כמו גם צבע זהב/זהב ורוד. עם זאת, בשלב זה מדובר בהערכות ולא ברור באילו צבעים בדיוק יגיע המכשיר.

עוד בנושא האייפון X, דיווח נוסף שעלה לרשת במהלך הימים האחרונים מציין כי המטען האלחוטי שיממש את יכולות הטעינה האלחוטית אותן צפוי המכשיר להציע, לא יהיה זמין לרכישה במעמד השקת האייפון החדש. הטעינה האלחוטית צפויה להיות אחת מפונקציות המפתח במכשיר החדש של היצרנית האמריקאית, שכן זו נמנעה להציג יכולות אלו בשנים האחרונות, בזמן בו יצרניות אחרות כבר חשפו פיצ’ר דומה עם מכשירי הדגל שלהן. את המטען האלחוטי שיאפשר לכל הקסם לקרות, אפל צפויה להציע לרכישה בנפרד מה-iPhone 8 במחיר שאינו ברור בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים