פרטים אודות Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus נחשפים בהדלפה נוספת

Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks) Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks)

סדרת מכשירי הדגל הבאה של מייזו צפויה להיחשף מאוחר יותר החודש וההדלפות לגביה הולכות וגוברות לקראת מועד ההכרזה, הצפוי להתקיים עוד כשבועיים, כאשר בראשן עומדת החשיפה כי ה-Meizu Pro 7 וה-Pro 7 Plus ישלבו לראשונה מסך משני שימוקם בגב המכשיר.

מסך משני מסוג E-Ink

עד כה לא היו ידועים פרטים רבים אודות המסך המשני, אולם מיקומו נחשף דרך מספר תמונות מודלפות בעבר, וכך גם המידע כי המסך יהיה צבעוני. ההדלפה החדשה, המגיעה כחלק משיתוף פעולה של מדליף המובייל OnLeaks יחד עם בלוג טכנולוגי הודי בשם Versus, חושפת כי המסך המשני יגיע בגודל 2 אינץ’ ויהיה מסוג E-Ink, זאת בדומה לקורא הספרים הדיגיטלי Kindle מבית אמזון. על פי ההדלפה, המסך יהיה צבעוני ויוכל להציג שיקוף של המסך הראשי על גביו.

באשר למפרט הטכני של שני הדגמים מציינת ההדלפה כי דגם ה-Pro 7 Plus יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית 4K עם תצוגת מסך הדולקת תמיד. זהו אינו דבר בלתי נתפס, שכן סוני כבר הציגה מסכים מסוג זה בשני סמארטפונים בשנתיים האחרונות ומייזו עצמה כבר משלבת מסכי 2K ואפשרות להפעלת תצוגה הפועלת תמיד במכשיריה הקיימים.

תמיכה נוספת בשילובה האפשרי של תצוגת 4K ב-Pro 7 Plus מגיעה הודות לנוכחותה של פלטפורמת ה-Helio X30 בסדרת הסמארטפונים החדשה של מייזו. פלטפורמה זו, הצפויה להופיע במכשיר מבית מייזו במחצית השניה של השנה על פי דבריה של יצרנית השבבים מדיה-טק, מספקת תמיכה במסכים בעלי רזולוציות 2160×3840 פיקסלים, הנמצאות בטווח ה-Ultra HD אליו מיוחס המושג “מסך 4K”. ה-Meizu Pro 7, עם זאת, יציע על פי ההדלפה מסך בגודל 5.2 אינץ’, ככל הנראה ברזולוציית Full HD, בדומה לקודמו, ה-Pro 6.

Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks)
Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks)

המפרט הטכני

כבר הספקנו לראות ולשמוע במספר מועדים כי סדרת ה-Meizu Pro 7 תשלב מערך צילום כפול בגבה, והתמונות בהדלפה החדשה מאשרות את הדברים פעם נוספת. זוג המצלמות ככל הנראה יגיעו עם חיישן 12 או 13 מגה-פיקסל כל אחת, אולם Helio X30 מספקת תמיכה גם בחיישני 16 מגה-פיקסל. ההדלפה מציינת גם כי מערך 10 נורות ה-LED שהופיע בעבר במכשיריה של מייזו יחזור לדגמי ה-Pro 7, אם כי תמונות המכשיר שהוצגו בהדלפה זו ובאחרות נוגדות את האפשרות.

דגם ה-Pro 6 Plus סיפק זיכרון 4GB RAM, כך שהדגם הבא בסדרה צפוי להתעלות על כך ולהציע אפשרות גם ל-6GB RAM, אם כי תמיכה ל-8GB RAM גם היא אפשרית דרך הפלטפורמה של מדיה-טק שתשולב במכשיר. בצד האחסון אנו צפויים לראות מספר גרסאות, שינועו בין 64 ו-128 גיגה-בייט, ובצד המעבד לא קשה להסיק כי נראה 10 ליבות עיבוד אותן מציעה ה-Helio X30.

בנוסף לכל אלו אנו צפויים לראות חיבור USB Type-C חוזר גם לדגמים החדשים, אך עדיין לא ברור האם נזכה לראות את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 מופיעה בדגמי הסמארטפונים החדשים. מייזו כבר חשפה כי תעדכן דגמים ישנים של מכשיריה, כולל גם את סדרת ה-Pro 6, אך לא סיפקה תאריך בו תשיק את הגרסה החדשה יחד עם ממשק משתמש Flyme מעודכן.

Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks)
Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים