דיווח: אלו מערכות השבבים שישמשו את הסמארטפונים הבאים של נוקיה

שלט נוקיה צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מאז הודיעה נוקיה על חזרתה לשוק הסמארטפונים המודרני, זאת באמצעות מתן רישיון שימוש בשם המותג שלה לחברת סטארט-אפ פינית בשם HMD Global, החלו שמועות, דיווחים והדלפות ברחבי הרשת לדון בדבר מכשירי פרימיום מתקדמים לשוק הבינוני או הגבוה אותם מתכננות השתיים להשיק. עם זאת, החודשים חלפו ועד עתה חשפה היצרנית אך ורק מכשירים הפונים לשוק הבינוני והנמוך, הם נוקיה 3, נוקיה 5 ונוקיה 6.

כעת, בהמשך לאותם דיווחים בדבר מכשירי פרימיום לשוק הבינוני והגבוה מבית נוקיה, דולפים לרשת כל הפרטים אודות מערכות השבבים שיגיעו מתחת למכסה המנוע של מכשירי המותג הבאים. על פי ההדלפה, שלושת מכשירי הפרימיום הבאים עליהם עובדת נוקיה יכילו מתחת למכסה המנוע שבבי עיבוד מבית קוואלקום. הראשון מביניהם, Nokia 7, יציע את שבב העיבוד Snapdragon 630, בעוד Nokia 8 יביא עימו את מערכת השבבים Snapdragon 660.

מכשיר הדגל למותג נוקיה הוותיק, הוא ה-Nokia 9, יציע למשתמשיו את מערכת השבבים העוצמתית מבית ייצורה של קוואלקום Snapdragon 835. כל הפרטים הללו, יש לציין, עומדים בקנה אחד מול הדלפות ודיווחים קודמים בנושא, שהציגו תמונה דומה למדי.

הדיווח החדש ממשיך ומציין כי נוקיה תחשוף סמארטפון נוסף גם לשוק הנמוך שייקרא בשם Nokia 2. מכשיר זה, כך נמסר, יגיע עם מערכת על שבב צנועה ביותר מדגם Snapdragon 212 או לחילופין יציע שבב מקביל מבית מדיה-טק הטיוואנית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים