רשמי: מייזו תחשוף את סדרת הדגל Meizu Pro 7 ב-26 ביולי

Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks) Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus (הדלפה: OnLeaks)

יצרנית הסמארטפונים הסינית ואחת משחקניות המובייל המתפתחות ביותר בישראל בשנים האחרונות, מייזו, מאשרת באופן רשמי דרך תמונת טיזר חדשה כי סדרת מכשירי הדגל הבאה מבית ייצורה ופיתוחה, Meizu Pro 7, תוצג לראווה באירוע הכרזה שייערך בתאריך ה-26 ביולי, יום רביעי.

מתוך המידע המועט ששילבה היצרנית בתמונת הטיזר לא ניתן לדלות פרטים נוספים אודות סדרת פרו 7 כלל, אם כי דברים שפרסמה היצרנית בחשבון ה-Weibo הרשמי שלה מאשרים חלק מן המידע הידוע לנו בנושא. בדבריה הזמינה מייזו את הצופים “לחזות בסיפור של ה’חלון’“. נזכיר כי אחד מן הפיצ’רים המרכזיים עימם צפויים להגיע מכשירי הסדרה, ה-Meizu Pro 7 ו-Pro 7 Plus, הוא מסך משני צבעוני וגדול למדי המוטמע בגבם. אותו מסך, כך ניתן להעריך, הוא למעשה ה”חלון” אליו מתייחסת היצרנית בדבריה, ועל פי הדלפות קודמות בנושא, יגיע מסך זה בגודל 2 אינץ’.

הזמנת מייזו לאירוע ההכרזה על ה-Meizu Pro 7

שני מכשירי הסדרה צפויים להביא עימם מפרט הפונה לשוק הגבוה. עבור ה-Pro 7 צפוי המפרט להציע צג Full HD בגודל 5.2 אינץ’, מערכת על שבב מדגם Helio X30 ו-4/6 גיגה-בייט RAM. דגם הפרו 7 פלוס, מנגד, עשוי להציע מסך בגודל 5.7 אינץ’  וברזולוציית Quad HD 2K, מערכת שבבים מדגם Exynos 8895 בייצור סמסונג וזיכרון RAM בסך 6 גיגה-בייט. שני הסמארטפונים ישלבו את הצג המשני בגבם ומערך צילום כפול בעל שניי חיישנים ברזולוציית 12 או 13 מגה פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים