דיווח: Galaxy S9 ו-S9 Plus יגיעו עם אותם המסכים של סדרת גלקסי S8

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מוקדם יותר השנה, שבועות ספורים לאחר הכרזתם הרשמית של סדרת מכשירי הדגל Galaxy S8, החלו לצוץ ברשת הדיווחים הראשונים בעניין הדור שיחליף את הסדרה בשנה הבאה, ה-Samsung Galaxy S9. כעת, ממשיכים הדיווחים בנושא לצוף והפעם מדובר בידיעה חדשה המתפרסמת במגזין The Investor וחושפת כי סמסונג בחרה לבצע שימוש בצגי Super AMOLED בגדלים של 5.8 ו-6.2 אינץ’ (5.77 ו-6.22 אינץ’, ליתר דיוק) עבור דגמי הגלקסי S9 ו-S9 פלוס, בהתאמה. זאת בדיוק כפי שביצעה היצרנית עם סדרת הגלקסי S8 שמציעה מסכים בגודל זהה.

על פי פרטי הדיווח, מסכי ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus לא רק שיגיעו באותו הגודל כמו קודמם, אלא גם יציעו את אותה תצורה – צג קמור ונטול שוליים בעל יחס גובה-רוחב (יחס צפייה) של 18.5:9. הדיווח מרחיב ומדגיש כי עם הגלקסי S9 ימשיך כפתור הבית להיות וירטואלי ורגיש לעוצמת הלחיצה בדומה ל-S8, כאשר סמסונג תנסה את מזלה זו פעם נוספת בשילובו של חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע ישירות מתחת למסך.

מהלך דומה ניסתה היצרנית, כך על פי דיווחים רבים בשנה האחרונה, לבצע גם עבור סדרת הגלקסי S8 וכן עבור פאבלט הדגל שצפוי להפוך לרשמי בקרוב, Galaxy Note8. עם זאת, בשני המקרים לא צלחה הענקית הקוריאנית בביצוע המשימה ונאלצה למקם את קורא טביעות האצבע במיקום בלתי נוח לשימוש ואינו נגיש הנמצא בגב המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים