טיזר לסרט האימה “אמא!” של דארן ארונופסקי בכיכובם של ג’ניפר לורנס וחאווייר ברדם

פוסטר לסרט “אמא!” (תמונה באדיבות Paramount Pictures)

דארן ארונופסקי (Darren Aronofsky) היה שקט לאחרונה. במאי “רקוויאם לחלום”, “המתאבק” ו”ברבור שחור” תמיד אוהב להפתיע, וכעת נחשף טיזר ראשון אפוף מסתורין ל”אמא!” (!Mother), סרט אימה חדש פרי מוחו הקודח.

בטיזר אנו רואים את גבה של ג’ניפר לורנס (Jennifer Lawrence) בעודה מתהלכת באחוזה, וברקע אנו שומעים אותה מקבלת אורחים לביתה. נדמה שכמות האורחים ממשיכה לעלות, ועניינים יוצאים מכלל שליטה. בסוף הטיזר אנו רואים סדרה של דימויים מטרידים ואלימים. חלקם בעלי אופי מיסטי, אך יתכן שמדובר בחלומות או הזיות. מעבר לכך אין פרטים על הסרט. ידוע רק שהוא סובב זוג שמתגורר בבית מבודד, שמקבל אורחים שמפרים את שלותם. טריילר מלא לסרט יצא בעוד כשבוע, ב-8 באוגוסט, ויחשוף ודאי פרטים נוספים על העלילה.

מלבד לורנס, בסרט יככבו חאווייר ברדם (Javier Bardem) מ”ארץ קשוחה” ו”שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר“, אד האריס (Ed Harris) מ”הפריצה לאלקטרז” ו”ווסטוורלד“, דונל גליסון (Domhnall Gleeson) מ”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”, “אקס מאכינה” ו”האיש שנולד מחדש”, קריסטן וויג (Kristen Wiig) מ”מסיבת רווקות” ו”מכסחות השדים”, מישל פייפר (Michelle Pfeiffer), ועוד.

מלבד הטיזר הקריפי, לסרט קיים גם פוסטר בו ג’ניפר לורנס אוחזת בליבה הקרוע מהחזה שלה, מוקפת בפרחים. “אמא!” צפוי לעלות למסכים ב-15 בספטמבר הקרוב בארצות הברית.

פוסטר לסרט "אמא!" (תמונה באדיבות Paramount Pictures)
פוסטר לסרט “אמא!” (תמונה באדיבות Paramount Pictures)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים