תמונות יח”צ מדגימות כיצד יראה ה-Samsung Galaxy Note 8

הזמנה לאירוע Unpacked של סמסונג (תמונה: Samsung) הזמנה לאירוע Unpacked של סמסונג (תמונה: Samsung)

מדליף המובייל אוון בלאס (evleaks@) שיגר במהלך הלילה ציוץ דרכו חשף תמונת יח”צ המציגה את חלקו הקדמי של ה-Samsung Galaxy Note8 בצבע השחור. התמונה מציגה מבנה הדומה לזה של דגמי סדרת ה-Galaxy S8 שהוצגו מוקדם יותר השנה – מסך ענק ונטול שוליים בעל קצוות (Edge) הפולשים אל תוך מסגרת המכשיר, כפתור הפעלה\נעילה מצד ימין וכפתורי ויסות ווליום לצד כפתור ביקסבי יעודי משמאל. מתחת למסך לא ניתן להבחין בכפתור, דבר המעיד על השימוש של סמסונג בכפתור בית שימוקם מתחת למסך בחלקו התחתון ויספק פידבק ברטט, ובראש המכשיר ניתן להבחין במצלמת הסלפי ובחיישן זיהוי ביומטרי לקשתית העין ולפנים.

בנפרד מהתמונה המודלפת, חשפה סמסונג פרטים חדשים אודות מוצרי צילום אותם מפתחת החברה למובייל, אלו עשויים לשמש כהצצה למערך הצילום הכפול אותו אנו מצפים לראות ב-Galaxy Note8. דרך אתר האינטרנט של Samsung Electro-Mechanics, המפתחת מודולים למצלמות, חשפה החברה פרטים אודות יכולותיו של מערך הצילום הכפול, בהן ניתן למנות ביצוע זום חכם (דיגיטלי), פוקוס בררני המאפשר התמקדות בעצמים שונים בתמונה וכן זיהוי עומק המאפשר ביצוע פוקוס על פי מרחק האובייקט מהמצלמה. בנוסף, מציינת החברה את אפשרות מערך הצילום הכפול לקלוט יותר אור דרך עדשות המצלמה, כך שניתן להפיק תמונות טובות יותר במצבי תאורה קשים, וכן את הצילום ב-HDR, שיציג תמונה טובה יותר בעזרת עדשת מצלמה נוספת.

יכולות מערך הצילום הכפול של סמסונג
תמונה: Samsung Electro Mechanics

בסמסונג יודעים לעבוד היטב גם על צד התוכנה, ועל פי המידע המופיע באתר החברה, יאפשר מערך הצילום הכפול ליצור מספר אפקטים מעניינים לאחר הצילום. בין אותם אפקטים ניתן למצוא אפשרות לסיבוב האובייקט המצולם כך שיופיע בזוויות שונות (Perspective View) ואפקטים לטשטוש חלקים מסויימים בתמונה לשם הדגשת חלקים אחרים בה (Background Effect או Bokeh).

אפקטים של מערך הצילום הכפול של סמסונג
תמונה: Samsung Electro Mechanics

כל הפרטים שחושפת סמסונג הם כמובן רק הדגמת יכולות ואינם מעידים על כך כי יגיעו כולם יחד עם מערך הצילום ב-Galaxy Note8. את הסמארטפון תחשוף היצרנית הדרום קוריאנית באירוע שתערוך בניו-יורק בעוד כשלושה שבועות, ביום רביעי, ה-23 באוגוסט.

עדכון (10:45) – אוון בלאס שחרר תמונות נוספות המציגות את ה-Galaxy Note8 מכל צדדיו. ניתן להבחין כעת כיצד ישולב מערך הצילום הכפול בגבו של המכשיר וכי בדומה לדגמי ה-Galaxy S8, גם מכשיר הדגל החדש ישלב את קורא טביעות האצבע בחלקו העליון של המכשיר, לצד המצלמה.

Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)
Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים