עונה 8 של חסרי בושה תשודר בנובמבר

ריקוד לכבוד עונה 8 של חסרי בושה
תמונה באדיבות Showtime

לאחר ציפיה ממושכת מהמעריצים, רשת Showtime הכריזה על תאריך היציאה של העונה השמינית של “חסרי בושה” (Shameless). סרטון ההכרזה נפתח בעשרות ציוצים ופוסטים של מעריצים ששואלים את השחקנים והמפיקים מתי תגיע העונה הבאה. לאחר מכן מופיעים שחקני הסדרה בתור הדמויות שלהם, ומודיעים לצופים בגסות רוח אופיינית שאין להם מושג. בסוף מופיע וויליאם ה. מייסי (William H. Macy) בתפקיד פרנק ומכריז שהסדרה תחזור ב-5 בנובמבר, ברשת Showtime בלבד.

“חסרי בושה” היא סדרה אמריקאית המבוססת על סדרה בריטית בעלת אותו השם. שתיהן זכו למעמד פולחן נפרד, אך האמריקאית התפתחה במשך זמן רב יותר, וצברה קהל מעריצים גדול ומשמעותי. הסדרה עוקבת אחר משפחתו של פרנק, אלכוהוליסט בגיל העמידה, שממרר את חיי ששת ילדיו. הילדים מנסים לקיים חיים נורמטיביים ככל האפשר, אך העוני בו הם חיים, הפשע בשכונות המצוקה סביבם ואביהם חסר התקנה גורמים להם לצרות אין קץ, ולנו לשעות של הנאה מהולה הן בדמעות והן בצחוק.

לצד מייסי בסדרה מככבים אמי רוסום (Emmy Rossum), אית’ן קוטקוסקי (Ethan Cutkosky), שנולה המפטון (Shanola Hampton), ג’רמי אלן ווייט (Jeremy Allen White), סטיב האווי (Steve Howey), אמה קני (Emma Kenney), קמרון מונהאן (Cameron Monaghan), ועוד. פרטי עלילה על העונה השמינית טרם נחשפו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים