רשמי: LG V30 יגיע עם מערך צילום כפול ומסך הרגיש לעוצמת הלחיצה

LG V30 (הדלפה: Droid Life) LG V30 (הדלפה: Droid Life)

בהודעה ששלחה היום (ה’, 10.8) LG אלקטרוניקס חשפה החברה פרטים אודות מערך הצילום שיגיע עם מכשיר הדגל LG V30 מאוחר יותר החודש. בדבריה מאשרת החברה דיווחים קודמים בנושא המצלמה כאשר היא חושפת כי מערך הצילום הכפול שישולב בגב הסמארטפון יציע חיישן בעל מפתח צמצם גדול מתמיד שנמדד ב-f/1.6 לצד עדשה העשויה זכוכית.

על פי דבריה של LG יאפשר חיישן הצילום החדש להכניס עד 25% יותר אור מאשר הצליח חיישן מצלמת ה-LG V20 בעל מפתח צמצם f/1.8 להכניס, וכי יחד עם עדשת הזכוכית תוכל המצלמה להציג תמונות ווידאו מוארים יותר. הכנסת האור הנוסף אל חיישן הצילום צפוי להציג תוצאות טובות יותר במצבי תאורה נמוכים, וב-LG כבר טוענים כי המצלמה החדשה בדגם ה-V30 תתעלה על זו שהופיעה בדגם ה-V20 בשנה שעברה וגם על כל מצלמת סמארטפון אחרת הקיימת בשוק.

הדלפה של מספר קטעי וידאו בהם הופיע המכשיר הציגה את מערך הצילום הכפול שיגיע בגבו וחשפה גם כי LG תשלב זו פעם נוספת זוג חיישנים, האחד מהם יצלם תמונות בזווית רחבה. בהודעה ששיחררה היום החברה אודות המצלמה מתייחסת זו לצילום בזווית רחבה בדגם ה-V30 ומציינת כי תציג שיפור משמעותי בעיוות התמונה בקצוות בצילום תמונות בזווית רחבה. שיפור דומה הציגה LG עוד עם דגם ה-G6 מוקדם יותר השנה.

הדגמת היתרונות של עדשת זכוכית על פני עדשת פלסטיק
תמונה באדיבות LG Electronics

פרטים נוספים אותם מאשרת היצרנית הדרום קוריאנית אודות מערך הצילום הכפול ב-LG V30 הינם נוכחותם של פוקוס לייזר אוטומטי וייצוב תמונה אופטי (OIS) ואלקטרוני (EIS). בשלב זה לא חשפה החברה באיזו רזולוציה יגיעו זוג המצלמות בגב המכשיר וגם לא סיפקה מידע אודות מצלמת הסלפי בחלקו הקדמי.

תכונה חדשה נוספת שתגיע למכשיר ה-LG V30 תופיע בצד המסך, זה ישלב מנוע Haptic תחתיו שיאפשר לחיצות ברמות עוצמה משתנות לשם ביצוע פעולות שונות במכשיר. את הדברים מסרה שותפתה של LG אלקטרוניקס, Immersion, שהודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם היצרנית הדרום קוריאנית בשילוב הטכנולוגיות שלה במכשירים עתידיים, החל מה-V30.

בשלב זה לא ברור האם הטכנולוגיה של Immersion תוטמע במסך ה-V30 כך שתאפשר עוצמת לחיצה באיזורים שונים בתצוגה, או שמא תבחר החברה בפיתרון הדומה לזה שהציעה סמסונג בדגמי ה-Galaxy S8, בהם שולבה טכנולוגיה דומה רק עבור כפתור הבית המופיע על גבי המסך.

LG V30 ייחשף במסיבת עיתונאים אותה תערוך החברה בברלין, גרמניה, בתאריך ה-31 באוגוסט, יום חמישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים