מייזו שולחת הזמנות לאירוע הכרזה שתערוך ב-23.8, תציג את Meizu M6 Note

ההזמנה לאירוע ההכרזה שתערוך מייזו ב-23 באוגוסט ההזמנה לאירוע ההכרזה שתערוך מייזו ב-23 באוגוסט

אמש (ד’, 9.8), שיתפנו אתכם בפרטים הראשונים שדלפו לרשת אודות מכשיר הפרימיום הבא לשוק הביניים בייצורה של יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו, ה-Meizu M6 Note. כעת, ולפני שחרושת השמועות בנושא הספיקה לצבור תאוצה, החלה היצרנית במשלוח הזמנות לקראת אירוע הכרזה שתערוך בתאריך ה-23 באוגוסט, יום רביעי, ובמרכזו תציג את סמארטפון ה-M6 Note.

מתוך ההזמנה שהחלה מייזו להפיץ לא ניתן להסיק פרטים אודות המכשיר ויכולותיו השונות, אם כי בדיווח שפורסם אמש נחשפו פרטים ראשונים בדבר מפרט המכשיר. על פי דיווח זה, יגיע ה-Meizu M6 Note עם מערכת השבבים Helio P25, המיוצרת על ידי מדיה-טק ומגיעה עם 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי על סך 2.5GHz.

נוסף על כך, נמסר כי ה-M6 נוט יגיע למשתמשיו עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, בדומה לזה שהציע קודמו, כאשר זה ילווה במערך זיכרון הכולל 3 או 4 גיגה-בייט RAM וכן 32 או 64 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. על המפרט הנ”ל תנצח סוללה בעלת קיבולת מרשימה של 4,000mAh. בכל הנוגע לקווי העיצוב של המכשיר, לא ברור האם מייזו מתכננת להציג עם ה-Meizu M6 Note עיצוב חדש השונה מקודמו, M5 Note. נזכיר כי זה הציע למשתמשיו עיצוב יוקרתי למדי המשלב בין מבנה מתכת מלא לבין זכוכית 2.5D מעוגלת העוטפת את חלקו הקדמי של המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים