הדלפה חדשה חושפת: כך יראה Xiaomi Redmi Note 5A

Xiaomi Redmi Note 5A (הדלפה) Xiaomi Redmi Note 5A (הדלפה)

בתחילת חודש יולי האחרון צצה ברשת הדלפה שחשפה פרטים ראשונים אודות אחד מן הסמארטפונים הבאים למותג Redmi הפופולרי בייצור שיאומי, הוא ה-Xiaomi Redmi Note 5A. לפי מידע זה, צפוי היה המכשיר לפנות לשוק הבינוני, אך דיווח חדש שמוצא דרכו אל הרשת במהלך סוף השבוע האחרון מתיימר לחשוף מידע נוסף בעניין ה-Xiaomi Redmi Note 5A שמציג תמונה מעט שונה.

על פי המידע החדש, שמגובה בתמונות המציגות את עיצוב המכשיר, Redmi Note 5A יגיע למשתמשיו עם מפרט הפונה לשוק הנמוך, זאת בניגוד לדיווח הראשוני שהעיד על כך שזה יגיע עם מפרט לשוק הביניים. המפרט החדש שנחשף כולל את מערכת השבבים הצנועה Snapdragon 425 שכוללת 4 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר מקסימלי בסך 1.4GHz, בשילוב 2GB RAM וזיכרון אחסון פנימי בנפח כולל בסך 16 גיגה-בייט – אלו מתייחסים ככל הנראה לגרסת הבסיס בלבד.

עוד נמסר בהדלפה החדשה כי המכשיר יציע למשתמשיו מצלמה יחידה בגבו (בניגוד לדיווח הקודם שהעיד על מערך צילום כפול), כשזו תגיע ברזולוציית 13 מגה פיקסל. בחלקו הקדמי נמצא צג בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P ומצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מתחת למכסה המנוע נמצא סוללת 3,080mAh ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט.

Xiaomi Redmi Note 5A (הדלפה)
Xiaomi Redmi Note 5A (הדלפה)

בכל הנוגע לעיצובו, ניתן לראות בתמונה המוצגת בראש הכתבה כי ה-Redmi Note 5A מגיע במבנה מתכת מלא הדומה לא מעט לזה של ה-Redmi 4A, כאשר גוף האלומיניום מתעגל אל חלקו הקדמי – שם הוא מתאגד עם זכוכית 2.5D. המכשיר, כך נראה, מציע בחלקו התחתון שקע MicroUSB ומימדיו לא יהיו מהצנועים ביותר שראינו: 153 מ”מ אורך, 76.2 מ”מ רוחב, 7.59 מ”מ עובי ומשקל של 150 גרם.

יש לציין כי בשלב זה התמונה מסביב למכשיר עוד אינה ברורה. על פי המפרט הנחשף בדיווח המוצג בכתבה זו, נראה כי מדובר דווקא בדור ההמשך לדגם ה-Redmi 4A ולאו דווקא כי מדובר בווריאציה מוזלת לדגם Redmi Note 5, אך מקור הדיווח מציין כי לא זהו המצב. נראה כי עד אשר יהפוך המכשיר לרשמי לא נוכל לדעת האם מדובר ב-Redmi 5A או אולי דווקא ב-Redmi Note 5A.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים