סדרת הדרמה GLOW מחודשת לעונה שניה

משתתפות הסדרה GLOW (תמונה באדיבות נטפליקס) משתתפות הסדרה GLOW (תמונה באדיבות נטפליקס)

לאחר ציפיה מורטת עצבים ממעריצי הסדרה, הודיעה ספקית התוכן נטפליקס ש-GLOW, סדרת הדרמה על ליגת היאבקות הנשים משנות השמונים, תחזור לעונה נוספת בשנה הבאה.

GLOW עוקבת אחרי רות’ ווילדר, אותה מגלמת אליסון ברי (Alison Brie) מ”קומיוניטי”. רות’ היא שחקנית צעירה שמחפשת את מקומה בהוליווד של שנות השמונים, בה אין תפקידים ראשיים ובולטים לנשים. היא מלוהקת ל-GLOW, ליגת היאבקות בהקמה ששמה המלא הוא “הנשים היפהפיות של ההיאבקות” (Gorgeous Women of Wrestling), ולוקחת יד בהקמה של אחת מליגות ההיאבקות החריגות והמעניינות ביותר של התקופה.

הסדרה מבוססת על ליגת GLOW האמיתית, שפעלה שנים ספורות בלבד בשנות השמונים, אך משכה אחריה מעריצים רבים. הסדרה נוצרה על ידי ליז פלאהיב (Liz Flahive) שכתבה ל”הומלנד” ו”האחות ג’קי”, ועל ידי קארלי מנש (Carly Mensch), שכתבה ל”האחות ג’קי”, “כתום זה השחור החדש” ו”העשב של השכן”. שתיהן גם מובילות את הסדרה כשואוראנריות.

לצד פלאהיב ומנש, GLOW מופקת גם על ידי טארה הרמן (Tara Herman), ויוצרת “העשב של השכן” ו”כתום זה השחור החדש” ג’נג’י כהן (Jenji Kohan), שגם כתבה את אחד מפרקי העונה הראשונה.

אין עדיין פרטים נוספים על העונה השניה של GLOW, מלבד שאורכה יעמוד על עשרה פרקים, בדומה לעונה הראשונה. בטוויטר, בינתיים, טיזר גלאמי קצרצר הכריז ש-Here We GLOW Again! בחגיגיות ונצנצים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים