שמועה: גוגל תשיק סטרימר Android TV בשיתוף פעולה עם יצרנית צד-שלישי

Xiaomi Mi Box (צילום: אורי אליאבייב, גאדג'טי) מזרים המדיה מבוסס אנדרואיד Xiaomi Mi Box (צילום: אורי אליאבייב, גאדג’טי)

גוגל עובדות בימים אלו בשיתוף פעולה עם יצרנית טכנולוגיה ששמה טרם נחשף על פיתוחו מזרים מדיה שיריץ את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה Android TV, כך עולה מתוך דיווח שמוצא דרכו אל הרשת במהלך היממה האחרונה.

בשלב הנוכחי לא ברור מה פשר שיתוף הפעולה בין גוגל לבין היצרנית עימה היא עובדת – קיימת האפשרות כי ייצור הסטרימר יבוצע בפועל על ידי יצרנית צד-השלישי, בזמן שזה ימותג על ידי גוגל, ייתכן כי חלק ממותג Pixel אותו בונה ומטמיעה היצרנית בימים אלו. מנגד, אפשרות נוספת היא כי ענקית החיפוש תעבוד על המוצר החדש יחד עם היצרנית האנונימית, אך זה לא ימותג תחת גוגל אלא תחת החברה שתייצר אותו.

כך או כך, נראה כי שיתוף הפעולה פה ימומש באופן דומה לסדרות Nexus הוותיקות מבית ענקית החיפוש. ראוי לציין כי על פי הדיווח, המידע בדבר עבודת גוגל על מוצר שכזה נמסר בקרב “מספר מקורות”, אך אמינותם אינה ברורה. ראוי לציין כי הערכות מסויימות מעידות שהיצרנית שתהא אחראית על ייצור מזרים המדיה היא שיאומי, אך הדבר טרם אומת על ידי מקורות נספות.

מועד ההכרזה של מזרים המדיה אינו ידוע בשלב זה, אם כי גוגל תבצע זאת במהלך אירוע ההכרזה על דור הסמארטפונים הבא בייצורה, Google Pixel 2 ו-Pixel 2 XL. אירוע זה צפוי להתרחש בחודשי הסתיו הקרובים, בין ספטמבר לאוקטובר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים