רשמי: שיאומי תכריז על ה-Xiaomi Redmi Note 5A ב-21 באוגוסט

Xiaomi Redmi Note 5A

לאחר חרושת שמועות שנמשכת כבר מספר שבועות, מודיעה עתה באופן רשמי ענקית הטכנולוגיה והמובייל הסינית, שיאומי, כי תקיים אירוע הכרזה בתאריך ה-21 באוגוסט, יום שני, ובמרכזו תכריז על סמארטפון חדש לשוק הבינוני-נמוך שייקרא בשם Xiaomi Redmi Note 5A.

ה-Redmi Note 5A יגיע כשנה לאחר חשיפתה הרשמית של סדרת Redmi Note 4 ולמעשה צפוי להוות לגרסה חלשה יותר מדגם ה-Redmi Note 5, שמועד הכרזתו אינו ידוע בשלב זה. יחד עם ההודעה בדבר אירוע ההכרזה, חושפת שיאומי את תמונות המכשיר הראשונות ואלו מציגות כי זה יגיע עם מבנה מתכת מלא המוכר מדגמי Redmi 4 של השנה שעברה. גוף האלומיניום המלא של המכשיר יתעגל מגבו אל חלקו הקדמי, שם תמוקם יריעת זכוכית בתצורת 2.5D.

בגב ה-Redmi Note 5A, כפי שזה מוצג בתמונות הרשמיות ששיחררה היצרנית ומצורפות לכל אורך הכתבה, ניתן למצוא צמד פסי אנטנה עשויי פלסטיק, קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע וכן חיישן צילום יחיד לצד פלאש LED כפול. בחלקו התחתון של המכשיר, כך נראה, נמצא מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג MicroUSB ולא USB Type-C.

בכל הנוגע למפרטו הטכני של ה-Redmi Note 5A, הדעות מעט חלוקות. בחלק מן הדיווחים הקודמים דווח היה כי זה יגיע עם שבב העיבוד Snapdragon 425/430 הפונים לשוק הנמוך, אך באותןה הדלפות נראה היה כי המכשיר יגיע ללא קורא טביעות אצבע. בהתאם לכך, ניתן להניח כי מפרט זה התייחס דווקא לדגם ה-Redmi 5A, בזמן שמפרטו של ה-Redmi Note 5A יהיה משופר ותואם יותר לסדרת רדמי נוט.

על פי ההדלפות הראשונות בנושא, יגיע הרדמי נוט 5A עם מערכת השבבים Snapdragon 625, מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’ ו-4GB RAM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים