קונספט חדש של מעצב ה-Mi Mix מציג כיצד עשוי להיראות הדור הבא בסדרה

האם כך יראה Xiaomi Mi Mix 2? האם כך יראה Xiaomi Mi Mix 2?

בחודש אוקטובר של השנה שעברה הדהימה את העולם ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, כשהציגה בפעם הראשונה את סמארטפון הפרימיום בעל המסך נטול השוליים Mi Mix, עימו הייתה החברה לבין הראשונות שהכניסו לתודעת העולם את הסמארטפונים נטולי השוליים. כעת, כשאנו נמצאים במרחק של כחודשיים ממלוא שנה להכרזה על המכשיר, חושף סרטון חדש כיצד עשוי להיראות הדור הבא בסדרה, Xiaomi Mi Mix 2.

את הסרטון שמציג את קונספט העיצוב של המכשיר חושף לא אחר מאשר פיליפ סטארק, מעצב צרפתי בעל שם בינלאומי שהיה האחראי לעיצוב הדור הראשון בסדרה ויעצב, על פי דברי החברה, גם את ה-Mi Mix 2. כפי שניתן לראות בקטע הוידאו שחושף המעצב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, ה-Mi Mix 2 עשוי להגיע למשתמשיו עם מסך בעל שוליים דקים עוד יותר מקודמו, מה שיוביל ליחס מסך-גודל מכשיר, שעומד על לא פחות מ-95 אחוזים.

קונספט Mi Mix 2 (תמונה: פיליפ סטארק)
קונספט Mi Mix 2 (תמונה: פיליפ סטארק)

בניגוד למסך המלבני ב-Mi Mix, נראה כי המי מיקס 2 יביא עימו צג בעל פינות מעוגלות, כאשר הזכוכית העוטפת אותו תהא מעוגלת וקמורה במעט. בשול המכשיר שבחלקו העליון כמעט ובלתי ניתן להבחין, ובחלקו התחתון, מתחת לצג המרשים, נמצא שול מעט יותר עבה. באיזור דקיק זה משלבת היצרנית את מצלמת הסלפי הקדמית – מיקום מעט שנוי במחלוקת, אך כך היה גם עם דגם המי מיקס המקורי.

בכל הנוגע למפרטו הטכני של ה-Xiaomi Mi Mix 2 לא נחשפו פרטים רבים עד עתה, כאשר על פי דיווחים קודמים בנושא יגיע זה עם צג OLED בגודל של כ-6 אינץ’, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 הכוללת 8 ליבות Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz, נפח אחסון פנימי בסך 256 גיגה-בייט וכן זיכרון RAM בסך של 8 גיגה-בייט.

מועד הכרזת ה-Xiaomi Mi Mix 2 אינו ידוע בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים