משחק חדש של עולם היורה יאפשר לכם לבנות פארק משלכם

תמונה: Microsoft

במהלך מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט לקראת כנס Gamescom 2017 בגרמניה, הוצג טריילר ראשון למשחק חדש – Jurassic World Evolution. זהו משחק ניהול פארק המתרחש בעולם של “פארק היורה” ו”עולם היורה”.

בדומה למשחקי ניהול פארק אחרים, יהיה זה משחק במבט עילי בו יהיה עלינו לבנות ולנהל פארק שעשועים. הפארק הזה לא יכיל רכבות הרים, אלא דינוזאורים. הטריילר הציג מה שנראה כמו וידאו קולנועי שהוכן מראש, אך גם עם רמזים למשחקיות. לא ברור עדיין כיצד המשחק יתנהל במדויק. מה שברור מהטריילר זה שיהיו במשחק תרחישים בהם דינוזאורים טורפים ימלטו מהכלובים שלהם, ונוכל לבנות בניינים שיתמודדו עם המשבר.

זהו לא המשחק הראשון מסוגו שיצא בעולם הזה – ב-2003 יצא Jurassic Park: Operation Genesis, משחק בעל רעיון דומה, שהיה זמין למחשב, ל-PlayStation 2 ול-Xbox המקורי. המשחק החדש אמנם דומה בעיקרון, אך מדובר במשחק חדש לחלוטין, עם גרפיקה מודרנית ואלמנטים שנראו בסרט “עולם היורה” מ-2015, כמו פירמידת הזכוכית הענקית, או הכדורים בהם מבקרי הפארק מתגלגלים עם הדינוזאורים הצמחוניים הענקיים.

Jurassic World Evolution צפוי לצאת בקיץ 2018, כנראה סמוך לסרט “עולם היורה” השני. הוא יהיה זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשבים אישיים. המשחק מפותח על ידי Frontier Developments, שפיתחה את משחקי RollerCoaster Tycoon הכל מהמשחק השני, Zoo Tycoon ו-Elite: Dangerous.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים