מצב סיפור בלעדי של Worlds Of Tanks יגיע למשפחת האקס בוקס

World of Tanks World of Tanks

World of Tanks נחשב לאחד ממשחקי המולטיפלייר הפופולאריים ביותר ברשת. הוא יצא במקור למחשב האישי בשנת 2010, ומאז זכה גם לגרסאות ל-Xbox 360, Xbox One ו-Playstation 4. מצב הסיפור החדש, שכרגע אקסקלוסיבי לכל דגמי משפחת האקס בוקס (כולל ה-360) יתאים הן לשחקני סינגל, שעד כה לא היוו את קהל היעד האידיאלי למשחק, אך גם למי שירצה לשחק יחד עם שחקנים אחרים (קו-אופ). כמו המשחק הרגיל, גם כאן שחקנים מהדור הנוכחי יוכלו לשחק במשותף עם שחקנים מהדור הקודם.

העדכון החדש יכלול שני קמפיינים עם שלושה חלקים בכל אחד מהם. הקמפיינים מתבססים על זירות קרב היסטורית ובדיוניות. הקמפיין הראשון ייקרא Brothers in Armor ובו חיילי הצבא האדום ילחמו בחזית המזרחית מתוך טנק השרמן. הקמפיין יהווה מעין מדריך מקדים לשחקנים חדשים וילמד אותם כיצד לירות ולהילחם. הקמפיין השני נקרא Flashpoint Berlin ובו נגלם טנקיסט בריטי שינסה לפרוץ את המצור על ברלין בתקופת המלחמה הקרה.

קמפיינים עתידים שכבר נמצאים בפיתוח יעסקו בסיום חלופי למשבר הטילים בקובה, בו העולם נמצא על סף מלחמה גרעינית ובתקיפת מדינות הציר על בריטניה במלחמת העולם השנייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים