צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה על Samsung Galaxy Note 8

הזמנה לאירוע Unpacked של סמסונג (תמונה: Samsung) הזמנה לאירוע Unpacked של סמסונג (תמונה: Samsung)

הערב (רביעי, 23.8) בשעה 18:00 לפי שעון ישראל תפתח סמסונג את אירוע ההכרזה Unpacked השני שלה לשנת 2017, בו צפויה החברה להציג לראשונה ובאופן רשמי את סמארטפון ה-Galaxy Note 8. המכשיר החדש יגיע לשוק כשנתיים לאחר שנחשף הדגם הקודם בסדרה שהגיע אל השוק, ה-Galaxy Note 5, זאת בעקבות ביטול ההשקה וביצוע ריקול לדגמי ה-Note 7 שהושקו בשנה שעברה.

הגלקסי נוט 8 צפוי להציג עיצוב חדש הכולל את מסך ה-Infinity Display שנחשף עם סדרת ה-Galaxy S8 מוקדם יותר השנה, כאשר הפעם צפוי המכשיר לשלב מסך גדול יותר, ככל הנראה בגודל 6.3 אינץ’. הסמארטפון החדש לסדרת ה-Note צפוי להיות הראשון של החברה שישלב מערך צילום כפול. בסמסונג נוהגים להשיק פונקציות חדשות יחד עם דגמי סדרה זו, כאשר בשנה שעברה היה זה הסורק הביומטרי לזיהוי קשתית העין.

מפרטו הטכני של ה-Note 8 יהיה דומה במובנים רבים לזה של דגמי ה-Galaxy S8, כך שיש לצפות למעבדים בעלי 8 ליבות שישולבו במערכות-על-שבב Exynos 8895 מבית סמסונג או Snapdragon 835 מבית קוואלקום (תלוי שוק), ולצד זאת זיכרון פעולה (RAM) בנפח 4 או 6 גיגה-בייט, אחסון בנפח מינימלי של 64 גיגה-בייט ועוד. עדיין לא ברור בשלב זה האם נזכה לראות את המכשיר מושק עם אנדרואיד 8.0 אוראו, אותה השיקה גוגל מוקדם יותר השבוע, וייתכן כי סמסונג תסתפק באנדרואיד 7.1 עבור דגמי הנוט 8.

את אירוע ההכרזה תעביר סמסונג בשידור חי, כך שתוכלו לצפות בו ממש כאן באתר. הצטרפו אלינו ביום רביעי, ה-23 באוגוסט, החל מהשעה 18:00 וצפו באירוע ה-Unpacked 2017:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים