צפו בטריילר ההשקה של Life is Strange: Before the Storm

Before the Storm הוא פרק מקדים (Prequel) ל-Life is Strange המקורי שיצא ב-2015. מכיוון שמקס וכוחות השליטה שלה בזמן אינם נוכחים בפרק זה, ניתן לתהות למה עלינו לצפות.  טריילר חדש מתערוכת Gamescom בגרמניה נותן הצצה נוספת למהות ולסיפור של Before the Storm.

בזמן שמקס הייתה מחוץ לתמונה לפני שלוש שנים, באירועים שלפני המשחק הראשון, לחברה הטובה ביותר שלה קלואי הייתה חברה טובה אחרת – רייצ’ל אמבר. אותה אחת ששמענו עליה כבר במשחק הראשון, שנעלמה באופן מסתורי והיה עלינו להתחקות אחרי עקבותיה.

הטריילר לא חושף קטעי משחקיות, אך הוא מציג סצנות קולנועיות מתוך המשחק. מה שכן התגלה לנו בעבר הוא שבמשחק תהייה יכולת הנקראת “Backtalk” – מה שיאפשר לקלואי להתעמת עם דמויות או להיחלץ ממצבים פחות נעימים בעזרת דיאלוג.

הפרק הראשון מתוך שלושת הפרקים שיהיו במשחק, “Awake”, מגיע אלינו ב-31 באוגוסט ויהיה זמין למחשב, PlayStation 4 ו-Xbox One. ראוי לציין כי זה לא ההמשך שמפתחי המשחק הראשון עובדים עליו. DONTNOD ENTERTAINMENT, שפיתחו את המשחק המקורי, עובדים כעת על משחק המשך מלא, שיתרחש במיקום אחר לחלוטין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים