הסמארטפון הבא של Xiaomi יגיע כחלק מסדרת מכשירים חדשה לחלוטין

במהלך השבוע שעבר הודיעה באופן רשמי ענקית הטכנולוגיה שיאומי כי תקיים במהלך חודש ספטמבר שני אירועי הכרזה. הראשון מביניהם ייערך ב-5 בספטמבר ואילו הנותר יתרחש ב-11 בחודש. בזמן שעבור האירוע השני לחודש מסרה החברה כי במרכזו היא תציג את הדור הבא לסדרת מכשיריה בעלי המסך נטול השוליים, Mi Mix 2, לא היו רבים הפרטים שנמסרו בדבר אירוע ההכרזה הראשון, שנמצא במרחק ימים ספורים מאיתנו.

כעת, במסגרת טיזר חדש שהחלה היצרנית להפיץ דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה, חושפת החברה כי באירוע ההכרזה שתערוך ב-5 בספטמבר תכריז על סדרת סמארטפונים חדשה שתכיל את הסמארטפון בעל מערך צילום הכפול עליו דיברה היצרנית בדיווחים הקודמים. על פי ההערכות, סדרת הסמארטפונים החדשה היא זו שתגיע כחלק משיתוף פעולה בין גוגל לבין שיאומי ובמרכזה אנו צפויים לראות סמארטפון בייצור שיאומי המריץ גרסה נקייה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, ללא ממשק המשתמש העצמאי MIUI.

על פי הידוע לנו עד כה בנושא, הסמארטפון שצפויה היצרנית להציג באירוע ההכרזה, אותו אנו מכירים כעת בשם Xiaomi Mi A1, יהווה לוריאציה חדשה עבור דגם ה-Xiaomi Mi 5X, כאשר השניים יהיו זהים לחלוטין מלבד העובדה שהראשון יריץ גרסת Stock של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

במסגרת מבחן ביצועים חדש שדולף לרשת, מצאו דרכם אלינו פרטים ראשונים אודות ה-Xiaomi Mi A1. לפי זה, יגיע המכשיר עם מערכת השבבים Snapdragon 625, שכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.0 גיגה-הרץ. יחד עימה נמצא זיכרון RAM בסך 4GB ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.2. בהחלט ייתכן כי כאשר יהפוך המכשיר לרשמי והשקתו תחל, יגיע זה כשבליבו תפעם אנדרואיד 8.0 אוראו (Android 8.0 Oreo).

מבחן הביצועים שעבר לכאורה ה-Xiaomi Mi A1 (מקור: Geekbench)
מבחן הביצועים שעבר לכאורה ה-Xiaomi Mi A1 (מקור: Geekbench)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים