-פרסומת-

כמעט רשמי: מכשירי האייפון הבאים יקראו iPhone 8, iPhone 8 Plus ו-iPhone X

| יום ראשון, 10 בספטמבר 2017, 11:11 | סלולר
אייפון 8 (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

אייפון 8 (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

הספירה לאחור ממשיכה ואנו נמצאים במרחק של כ-48 שעות לפני אחד מאירועי ההכרזה המצופים ביותר בשנה האחרונה, במרכזו תציג ענקית הטכנולוגיה והסלולר האמריקאית, אפל, את דור מכשירי הדגל הבא בייצורה. לאחר חודשי אי וודאות רבים, בהם לא בטוחים הדיווחים כיצד לכנות את מכשירי האייפון הבאים, אישור ראשון בנושא המגיע מאפל בכבודה ובעצמה.

את המידע, כמובן, לא צועקת אפל לכל עבר או מאשרת זאת באופן רשמי, כשזה מתגלה דרך גרסת הבטא האחרונה (Gold Master) של מערכת ההפעלה iOS 11. מתוך קטעי קוד שנחשפו על ידי מפתח iOS בשם סטיבן סמית’, גרסת הפרימיום בעלת המסך נטול השוליים אותה הכרנו בשמות iPhone Edition ו-iPhone 8 תכונה בשם iPhone X, ודור ההמשך לסדרת אייפון 7 ייקראו בשמות iPhone 8 ו-iPhone 8 Plus. כך, תוותר אפל בפעם הראשונה איי פעם על סדרת iPhone S, שהיוותה בשנים קודמות גרסת שדרוג צנועה בין שני דורות מכשיריה (אייפון 6 ל-6S, אייפון 5 ל-5S וכן הלאה).

דגמי אייפון 8 ו-אייפון 8 פלוס, כאמור, יהוו לדור ההמשך של סדרת אייפון 7, ויציעו למשתמשיהם צג LCD בגדלים 4.7 ו-5.5 אינץ’, כמו גם קווי עיצוב מוכרים. אלא שבמקום מבנה המתכת המלא, תשלב אפל בשניים גב זכוכית המתעגל אל מסגרת אלומיניום. מנגד, ה-iPhone X יהיה דגם פרימיום מתקדם שיביא עימו את השינוי המשמעותי ביותר לסדרת האייפון מאז זו הושקה לראשונה לפני כעשור. בחלקו הקדמי של המכשיר נצפה בצג OLED נטול שוליים בגודל של 5.8 אינץ’, ועיצובו יתמקד בפלדת אל חלד וזכוכית כחומרי הגלם העיקריים.

ראוי לציין כי קוד גרסת ה-Gold Master ל-iOS 11 מאשר פרטים נוספים אודות אייפון X. ראשית, מאשר זה כי המכשיר יביא עימו יכולות לזיהוי פנים ב-3D שיכונו בשם Face ID ויחליפו את קורא טביעות האצבע Touch ID, את זה תסיר אפל באופן מוחלט מהמכשיר. עוד נחשף כי באמצעות Face ID יוכלו המשתמשים לבצע רכישות דרך App Store ו-iTunes, כאשר סביר ביותר כי תתאפשר גם רכישה במסגרת פלטפורמת Apple Pay, זאת בהנחה שמדובר בתהליך זיהוי ביומטרי אמין ומהיר.

מקורות
9to5mac
2
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
קריאה נוספת
עוד על הכותב
author-image
אלי כהן
עורך מדור סלולר
eli@gadgety.co.il
מהנדס מערכת בחברת מוטורולה סולושנס האחראי על אינטגרציה והובלה של פרוייקטים בשוק הישראלי. יוצא יחידה טכנולוגית בחיל האוויר, כתב ועורך ראשי לשעבר באתרי טכנולוגיה ומולטימדיה.
סלולרי: Apple iPhone 6S | מחשב: Apple Macbook Pro
תגובות לכתבה
  • נדב

    יאללה עוד יומיים.
    בואו נגמור עם זה כבר.

  • פונצ’ו

    בשונה משנים קודמות הפעם באמת יש הייפ ועניין. אני כלכך בספק לגבי הזיהוי פנים האלה שאם אפל תצליח להרשים אותי אז שאפו אבל שוב, אני בספק. בכל מקרה מעניין לראות מה נקבל. חייב לציין שמסכי אולד פשוט מדהימים, המסך בגלקסי החדשי פשוט מטורף, כמו רמות מעל כל מה שראיתי.

    • מרדכי משיטה

      לפי פעמים קדמות נקבל כמה שפחות וגם חיסול של נתרן או תוכנה כזאת או אחרת ספורים בקושי נקבל אבל המחיר הייה ירא מאוד כמו תמיד

      • itamar4444

        לא נכון.
        המחיר יהיה הרבה יותר יקר מתמיד!

  • מרדכי משיטה

    מי בוחר את השמות של המכשירים כולם 8 בוורייציה כזאת או אחרת כולל הסינים איך סמסונג לא עלו על זה והיו תובעים למשפט את כל החברות האחרות כי הם הראשונים אם 8 8+

  • itamar4444

    מכל הרעש והצילצולים על האייפון 8 לא נשאר כלום. הדיבורים על מסך מקצה לקצה כשהכל מתחת למסך ( עם טענה עיקשת שגם מצלמת הסלפי אפל יכולה להכניס מתחת למסך )
    הטעינה האלחוטית לכמה מטרים, אפילו חיישן טביעת אצבע מתחת למסך. לא נשאר מזה כלום. כמה צחקו על סמסונג שהעבירה את החיישן אחורה. מה עדיף? אפל שביטלה אותו לגמרי?
    נשארנו בסוף עם מכשיר בלי שום חידוש טכנולוגי שאין אצל המתחרים. אבל עם מחיר מוגזם לגמרי אפילו בסטנדרט של אפל.
    ואם זה לא מספיק אז המכשיר די מכוער.

    • מרדכי משיטה

      המכשיר נראה כמו מכשיר אנדרואיד סיני זול עם התמונה נכונה אבל עולה ביוקר ונותן פחות

  • Nir

    אני כבר לא יכול לחכות!!!!

  • Tumar

    מה שאנשים לא מבינים זה שהמכשיר לא תוכנן להיות שדרוג של המכשירים הקיימים בשוק, אלא שדרוג של **האייפונים** הקיימים בשוק.

    אני בכל זאת יישאר עם ה 6s לבינתיים ואחגוג בקטנה עם שדרוג גרסה 😁

    • יואב

      אנחנו מבינים טוב מאוד. ממש קשה לשדרג את את האייפון ביחס לאייפונים מדורות קודמים, בזמן שבחומרה אפל והאייפונים בפיגור של חצי עשור מכל היתר.

      • Tumar

        תהנה מהאנדרואיד שלך ותמשיך הלאה

        • יואב

          נהנה, המשכתי הלאה ולא מסתכל אחורה לרגע. אתה זה שתקוע עם מכשיר פרה היסטורי ונותן לנו הרצאות על אנשים שלא מבינים.

          • Tumar

            חמש שנים הפכו ל״חצי עשור״ שהפך ל״פרה הסטורי״ כדי להראות מה בדיוק? שאפילו בעובדות אתה טועה. אנחנו ב2017 (או שגם על זה תתווכח?)
            מה היה באנדרואיד לפני חצי עשור (!!), ב2012?
            בוא תחדש לי

          • יואב

            חמש שנים זה חצי עשור, גאון. אנחנו כרגע בספטמבר, שזה סוף 2017.

            עובדות:

            מסך אולד – 2009 ( 9 שנים מהיום )
            טעינה מהירה – ינואר 2013 ( 4 שנים ו 8 חודשים מהיום )
            טעינה אלחוטית – אוקטובר 2012 ( 5 שנים מהיום )

            אין על אפל החדשנית והמהפכנית. העיקר שאנחנו לא מבינים, והעובדות בצד שלך.

          • Tumar

            הכוונה היתה שאתה אומר חצי עשור ולא חמש שנים כדי שזה יישמע וואו, אבל כמובן שלא תבין.

            נ.ב. זה שהטכנולגיות קיימות ממתי שאמרת לא אומר שהן:
            א. היו אמינות מספיק מאותה נקודת זמן
            ב. היו זולות מספיק מאותה נקודת זמן

            נ.ב. 1 – לא נראה לי שגם יצרניות אנדרואיד השתמשו באותן טכנולוגיות מנקודת הזמן שציינת אלא אולי שנתיים-שלוש אחרי, וגם אז הם לא היו שוס גדול על ההתחלה אלא בעיקר גימיק (שוק האנדרואיד תחרותי וחייבים גימיקים)
            נ.ב. 2 – אף אחד לא קרא לאפל מהפכנית. אל תכניס לי מילים לפה כדי ״לסתור״ אותי

          • יואב

            אתה באמת חושב שזה מתוכנן? לפעמים יוצא לי חצי עשור, לפעמים חמש שנים. עובדתית זה אותו טווח זמן.

            מסכי אולד, טעינה מהירה ואלחוטית, היו אמינים מ day one. כמובן שבכל שנה יש שיפור בתחום, כמו בכל פיצ’ר אחר, אבל זה לא תירוץ לעובדה שהם עדיין לא נמצאים במכשירי אפל. אותו דבר עם היישור קו שאפל עשתה אשתקד עם רמקולים סטריאופוניים ועמידות למים באיחור של חמש שנים (חמש שנים ולא חצי עשור – במיוחד בשבילך) .

            אולד היה בעיקר במכשירי סמסונג, אבל לא רק. אלו שהצטרפו בהמשך קנו ממנה מסכי אולד כי היא היתה היצרנית היחידה. טעינה מהירה (הפיצ’ר הכי חשוב בעולם המובייל לדעתי) אומצה במהירות ע”י כמעט כל יצרניות האנדרואיד, קיים כבר שנים אצל כולן אפילו במכשירי שוק נמוך. טעינה אלחוטית פחות אומץ, בעיקר מפני שמחייב גב זכוכית.

            מה גימיק באולד, טעינה מהירה, טעינה אלחוטית? לא היוו גימיק מהרגע שיצאו, מ day one

            מצטער על המהפכנית שהוספתי לך.

          • Tumar

            שיפור במסך זה תמיד מבורך. אני לא מסכים שטעינה אלחוטית זה כזה קריטי. טעינה מהירה כן.

            אני אחזור למה שציינתי קודם שבשוק האנדרואיד התחרות קשה וצריך להשתדרג וליישר קו עם שדרוגים של מתחרים מהר מאוד כדי להישאר רלוונטיים (ע״ע חברות שלא יישרו קו ונעלמו) ולכן הטכנולוגיית שהזכרת אומצו מהר. בשוק האייפון הקהל בעצם שבוי כי עבור מי שנוח לו רק אייפון אין ממש ברירה.
            מבחינתי למרות החוסרים, האייפון יותר נוח. כי לחומרה מתרגלים אבל לתוכנה מעצבנת אי אפשר להתרגל. זו דעתי, ומנתוני המכירות אני לא היחיד (וזה לא שלא ניסיתי אנדרואיד. לאשתי יש גלאקסי 8 שאני קיבלתי ונתתי לה כי אני לא סובל אותו)

            שמחתי להתווכח.
            שיהיה חג שמח.

          • יואב

            להתווכח זה סבבה, כל עוד בצורה תרבותית. מה שהיה כאן. דיון רק של הסכמות זה משעמם.

            אני חושב שנגעת בנקודת המפתח בכל מה שקשור ללקוחות אפל – קהל שבוי, לטוב ולרע. אפל מנצלת את זה, וחבל.

            אפל כיצרנית מובייל מקובעת כבר שנים, האייפונים לא מחדשים כלום כבר שנים, רק מיישרים קו, ובאיחור ניכר לרוב. מהחברה הכי מובילה, הכי חדשנית, הכי מהפכנית, הפכה להיות חברה מובלת ונגררת. לא ברור לי למה.

          • Tumar

            כי כל עוד הקהל שבוי, אין סיבה להתאמץ.
            ברגע שגוגל ישקיעו באמת באנדרואיד ולא ישתמשו בה ככלי לאסוף מידע על המשתמשים ותו לא, אולי אשקול מעבר.
            עד אז, בשיקול בין חומרה לתוכנה – אני בוחר בתוכנה

          • יואב

            1. ”כל עוד הקהל שבוי, אין סיבה להתאמץ”
            בדיוק, זו סיבה ותוצאה, וליבת הדיון כאן. מבחינת חומרה עדכנית, וחדשנות – אתה לא חושב שזה בעייתי? שזה גורם לאפל לנוח על זרי הדפנה? לקפוא על השמרים?

            2. מבחינת אמינות תוכנה אין מה להשוות בין אפל לגוגל, אפל ו ios מנצחים בנוקאאוט את גוגל ואנדרואיד (מבחינת גן סגור ואין סוף הגבלות בתוכנה של אפל אני בדעה הפוכה, אבל זה כבר דיון אחר) . כל יצרניות האנדרואיד סובלות מהבחינה הזו בגלל גוגל.

            3) הבחירה שלך, או של כל אחד אחר היא יותר מלגיטימית. אין אמת אחת. כל אחד שם על כף המאזניים את כל הנתונים (מחיר, תוכנה, חומרה) ועושה את ההחלטה הנכונה עבורו.

            כל מה שאני מלין כאן בדיון הנוכחי, או בדיוני אפל בכלל, הוא רק בנושא חומרה לא עדכנית (או שמגיעה באיחור רב) וחדשנות. איך אפל הפכה בנושא הנ”ל מחברה מובילה לחברה מובלת, מחברה גוררת לחברה נגררת. זו פשוט עובדה שאני לא מצליח להבין איך אנשים מתכחשים אליה, לאו דווקא אתה.

          • ‫חיים נחמן לסקי‬‎

            יואב אני עוקב אחרי התגובות שלך הרבה זמן.
            קודם כל סחה על הידע ובאמת לא ברור לי איך יש לך כ”כ הרבה זמן לבזבז בכתיבת תגובות פה.

            לגבי העניין המדובר, אתה אומר שלא ברור לך איך אפל הפכה ממובילה למובלת וכו

            אם תעשה חושבים אחורה לאייפון הראשון, חוץ מהמסך הגדול שעשה אז שואו ענק וכמובן התוכנה ששינתה את הצורה שאנחנו חושבים, אפל לא הובילה מבחינת חומרה כבר אז…

          • יואב

            קודם כל תודה על המחמאה. גם יוזר בשם Somebody כתב לי היום אותם דברים פחות או יותר בפוסט על השיאומי מיקס 2 . באמת כיף לקרוא.

            טכנולוגיה זה תחביב עבורי, תחביב שאני מאוד אוהב. כותב כאן לרוב בתקופות שונות, לפעמים עם הפסקות, מהקצרה אל הארוכה. וזה אף פעם לא בא על חשבון זמן איכות עם בת זוג שלי או על חשבון העבודה שלי.

            ולענייננו – האייפון הראשון היה מהפכני וחדשני בכך שהוא היה הראשון שהביא חבילה שלמה לשולחן, לשוק. את זה אי אפשר לקחת מאפל. הם לא הביאו כלום חדש לשוק בזמנו, אלה אספו טכנולוגיות ופיצ’רים מיצרניות אחרות ויצרו את החבילה השלמה. אל תשכח שאנחנו מדברים על תקופה שנוקיה היתה האלפא דוג, ומכשירי צדפה היו להיט. חבל רק שמאז הדגם הראשון, הם רק ברגרסיה, לפחות לדעתי. גם היום שהם מעתיקים פיצ’רים (אין בעיה עם העתקת פיצ’ר, הלקוחות רק מרוויחים) או מיישרים קו הם לא משפרים את הטכנולוגיה, כמו שעשו שיפור בעבר נניח עם חיישן טביעת האצבע. לדוגמה בניגוד לשיפור בפיצ’ר של חיישן טביעת אצבע הם לא שיפרו במאומה את העמידות למים, רמקולים סטריאופוניים, וכדומה.

            אם בא לך/לכם פשוט תקרא/ו את הקישור שאני מעלה

            http://www.mako.co.il/nexter-cellular/iphone-iphone-decade/Article-b356c2042d16951006.htm?Partner=rss

          • itamar4444

            האמת תומר הוא מעריץ אפל הכי הגיוני ושפוי שפגשתי.
            אתם בעצם מסכימים על הכל. אפל לא חדשנית כבר שנים. הוא לףא מתכחש לזה. הוא מודה שהקהל שבוי ושזה פוגע. הוא פשוט מעדיף את הממשק של אפל ומוכן בשביל זה לשלם מחיר במוצר פחות חדשני ויותר יקר. זכותו.
            גם בתור אחד ששונא את אפל אני חייב להודות שיש כמה חסרונות באנדרואיד (גם בנושא פרטיות) שאני מוכן אבל לשלם.
            מה שמעצבן אותי במעריצים של אפל זה שהם מתעקשים על עובדות לא נכונות (אפל חדשנית, המכשיר הכי טוב, וזה מגיע עד ההתעקשות שאפל היו ראשונים בדברים שהם לא) אם בא מישהו ואומר “אפל לא חברה חדשנית, היא שמרנית והולכת על בטוח שמאמצת מאוחר אבל אני מעדיף אותם” אז סבבה.
            יש גם דברים שאי אפשר לקחת לאפל. הם באמת בונים איכותי (לא בטוח שהכי איכותיים בעולם וגם להם היה פשלות בעבר “אתה לא מחזיק את זה נכון”)
            ויש גם את הנקודה שהם באמת מצליחים להוציא יחסית הרבה ממפרט נמוך. גם כשהם היו עם 8 מגה פיקסל הם הצליחו להגיע למקומות הראשונים בצילום (לא בהכרח ראשון) וכמובן הראם ויש עוד דוגמאות. (האמת אני לא ממש מבין מה כל הכבוד בזה כל עוד זה לא בא לידי ביטוי במחיר. אבל בעלי המניות בטח שמחים)

          • יואב

            יפה כתבת.

            רק 2 הערות –

            1. למה לשנוא את אפל? או למה לשנוא כל חברה/יצרנית אחרת? לשנוא משהו זה סתם בזבוז אנרגיה.

            2. כמות הראם ב IOS לא חשובה כמו באנדרואיד. הוא חשוב, אבל הרבה פחות. ב IOS ניהול הזכרון הוא מצוין כי אפל מקפיאה אפליקציות שאתה יוצא מהן, ושאתה חוזר אליהן הן נפתחות מחדש באותו מקום שיצאת.
            באנדרואיד ניהול הזכרון הוא גרוע, איום. גוגל לא מקפיאה אפליקציות שיוצאים מהן, אלה הן ממשיכות לעבוד ברקע. ואז שחוזרים אליהן הן מאתחלות עצמן מחדש, במיוחד במשחקים. הדרך היחידה להתמודד באנדרואיד עם הסיוט הזה של ניהול הזכרון הוא רק דרך הגדלת הראם. ולכן מכשירים עם 6 ג’יגה ובטח ובטח עם 8′ גיגה מתמודדים טוב יותר בתחום הזה.

  • מרדכי משיטה

    עם זה נכון זאת הסיבה למה מכשרים האייפון ההיו יקרים מאוד הכל בכלל סמסונג הספקית של מסכי OLED לאפל וגם בעיות בט`צ של המסך מנעו שימוש ברמת חוזק לחיצה וגם לא אפשר להם לשים חיישנים מצלמה מתחת למסך שוב בעיות עם סמסונג
    http://mobile.kikar.co.il/article/249338

    • itamar4444

      חי בסרט!
      אין שום אפשרות היום לשים מצלמה מתחת למסך.
      לא היום ולא בשנים הקרובות (לפחות 5 שנים קדימה)
      לא אפל יכולה לעשות את זה ולא אף חברה אחרת נקודה. זה היה ברור מהרגע הראשון שהשמועה הדבילית הזאת הופיע.
      הדרך היחידה אולי זה מסך שקוף. אבל המסכים השקופים היום לא קרובים לרמת השקיפות שצריך בשביל לא לפגוע באיכות המצלמה (אני לא בטוח בכלל שיגיעו יום אחד לשקיפות של 100% אז תמיד תיהיה פגיעה. וגם שקיפות של 90% שזה רחוק מאוד מהמסכים השקופים היום, לדעתי זה פגיעה רצינית בצילום, אבל אולי. אני טועה)

      • מרדכי משיטה

        אני לא חי בסרט ואתה לא מבין מה רשמתי הבתי כתבה ורשמתי עם זה נכון אז תחשוב לפני שאתה אומר את זה

        • itamar4444

          דבר ראשון לא היה לעניין מצידי לכתוב חי בסרט. ואני מתנצל.
          יש מילים שאתה רגיל לומר ביום יום אבל כשכותבים את זה זה נראה ממש רע.
          לגופו של עניין. הטענה בכתבה זה שבגלל המסך הם לא הצליחו לשלב חיישן טביעת אצבע מתחת למסך. אני לא יודע אם זה באמת בגלל זה אבל בכל מקרה לא הוזכר בכתבה חיישן צילום מתחת למסך ומאה אחוז זה מעולם לא היה בתוכניות לאייפון 8. בניגוד לשמועות שרצו. בניגוד לחיישן טביעת אצבע שכמה חברות מאוד קרובות ללהצליח להכניס למתחת למסך, אף אחד לא קרוב בכלל ללהצליח לעשות את זה עם חיישן מצלמה.
          בכל מקרה שוב סליחה על הגסות רוח

          • מרדכי משיטה

            הכל בסדר העיקר שהייה פה אנשים שכיף לשוחח איתם וברמה גבוהה

גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות