צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה על ה-Xiaomi Mi Mix 2

Mi Mix 2 השקה (תמונה באדיבות Xiaomi) Mi Mix 2 השקה (תמונה באדיבות Xiaomi)

חברת שיאומי מתכוננת להכריז היום (ב’, 11.9) על מכשיר הדגל השני שלה בסדרת המכשירים בעלי הצג נטול השוליים, זה יהיה ה-Mi Mix 2. לצד חשיפתו של סמארטפון זה עשויה שיאומי לחשוף באירוע ההכרזה גם את דגם ה-Mi Note 3, מכשיר דגל חזק לא פחות.

סמארטפון ה-Mi Mix 2 חוגג בכותרות מזה זמן מה ופרטים רבים אודות המכשיר כבר נחשפו. עד כה נאמר לגבי המכשיר כי ישלב מסך בגודל 6.2 אינץ’ בעל שוליים מצומצמים למדי ויחס מסך-גוף שיעלה על אלו שמציעות המתחרות, מעבד מתומן ליבות המשולב במערכת-על-שבב המובילה מבית קוואלקום כיום – Snapdragon 835, זיכרון RAM בנפח של 6 או 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון שיגיע עד 256 גיגה-בייט.

לצד פרטים אלו, נחשף גם כי מצלמת ה-Mi Mix 2 עשויה להגיע עם חיישן 20 מגה-פיקסל וסוללת 4,000mAh, כאשר גולת הכותרת תהא אם תכריז שיאומי על המכשיר עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו, אולם חשוב לזכור שמערכת ה-MIUI 9 של החברה עדיין אינה תומכת בגרסה החדשה של אנדרואיד.

צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים