אפל מכריזה על סדרות הדגל iPhone X ו-iPhone 8 – כך תוכלו לצפות באירוע ההכרזה

הערב (ג’), החל מהשעה 20:00 לפי שעון ישראל, תקיים ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים האמריקאית, אפל, את אירוע ההכרזה השנתי שלה, במרכזו תציג את מכשירי האייפון החדשים בייצורה. השנה, יוצג הדור העשירי למכשירי האייפון ולכבוד המאורע, תציג אפל שתי סדרות אייפונים: סדרת iPhone 8 (או iPhone 7S), שתגיע כממשיכת דרכם של מכשירי אייפון 7, וסדרת iPhone X (או iPhone Edition), שתוצג כסדרת הפרימיום ומושא חגיגות העשור להכרזת האייפון הראשון.

על שלושת מכשירי האייפון הבאים שמענו אינספור פעמים במהלך השנה האחרונה ורבים מן הפרטים אודותם כבר ידועים. דגמי האייפון 8 ואייפון 8 פלוס יגיע כממשיכי הדרך לסדרת אייפון 7, ובהתאם לכך יציעו קווי עיצוב דומים ובראשם צג בגודל 4.7 ו-5.5 אינץ’, בהתאמה. חרף קווי העיצוב הדומים, גבם של צמד המכשירים יהיה עשוי השנה מזכוכית, בזמן שמסגרתם תיוצר מאלומיניום.

עבור אייפון X, מנגד, נמצא את השינויים הגדולים ביותר מאז הוכרז האייפון הראשון ב-2007. המכשיר יגיע במבנה סנדוויץ’ זכוכית, כאשר בין שתי יריעות הזכוכית העוטפות אותו נמצא ככל הנראה פלדת אל חלד או אלומיניום מוקשח. בחלקו הקדמי של המכשיר תגן יריעת זכוכית על צג נטול שוליים אמיתי בגודל 5.8 אינץ’.

קונספט למכשיר הדגל iPhone 8 עם מערכת ההפעלה iOS 11 (מקור: iDropNews.com)
קונספט למכשיר הדגל iPhone 8 עם מערכת ההפעלה iOS 11 (מקור: iDropNews.com)

מלבד מכשירי האייפון הבאים, צפויה אפל להציג במהלך אירוע ההכרזה שלל מוצרים נוספים:

  • Apple TV 5 עם תמיכה ב-4K וב-HDR10.
  • שעון Apple Watch Series 3 עם תמיכה בקישוריות LTE.
  • הדור הבא לאוזניות AirPods האלחוטיות.

במעמד האירוע תחשוף אפל את מועד השקת מערכות ההפעלה החדשות בייצורה, iOS 11, macOS High Sierra, tvOS ו-watchOS 4.

כך תצפו באירוע ההכרזה

את אירוע ההכרזה תזרים אפל בשידור חי דרך מגוון מכשירים. ראשית, ניתן יהיה לצפות באירוע דרך אתר האינטרנט של החברה, זאת בהנחה שברשותכם מחשב מקינטוש המריץ את מערכת ההפעלה macOS בגרסה 10.11 או מאוחרת ממנה (באמצעות דפדפן הספארי בלבד) או לחילופין במקרה שברשותכם מחשב המריץ את מערכת ההפעלה Windows 10, אז תוכלו לצפות באירוע באמצעות דפדפן Edge.

עבור משתמשי המובייל מאפשרת אפל לבעלי מכשירי אייפון, אייפוד או אייפד לצפות באירוע דרך דפדפן הספארי, זאת בהנחה שאלו מריצים את מערכת ההפעלה iOS 9 ומעלה. אפשרות נוספת לצפייה באירוע ניתנת לבעלי מזרים המדיה בייצור החברה, Apple TV, מהדור השני או השלישי בגרסה 6.2 או מאוחר, וכן לכלל משתמשי ה-Apple TV 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים