שמועה: Meizu M6 יוצג באירוע הכרזה שייערך ב-25 בספטמבר

Meizu M5 בצבע זהב שמפניה (מקור: מייזו) Meizu M5 בצבע זהב שמפניה (מקור: מייזו)

בחודש נובמבר של השנה שעברה, הכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית, מייזו, על מכשיר השוק הבינוני-נמוך Meizu M5, שהגיע כוריאציה הצנועה למכשיר הפרימיום בשוק הביניים M5 Note. כעת, לאחר שזו הספיקה להציג בפנינו את דגם ה-M6 Note מוקדם יותר השנה, מוצאות דרכן אל הרשת השמועות הראשונות בדבר גרסת השוק הבינוני-נמוך בסדרה, Meizu M6.

על פי שמועה חדשה שמקורה ברשת החברתית הסינית Weibo, מייזו סיימה את עבודתה על פיתוחו של דגם ה-Meizu M6 ומתכננת בימים אלו לקיים אירוע הכרזה בו תחשוף את המכשיר בתאריך ה-25 בספטמבר, יום שני. בשלב זה לא מוסר הדיווח פרטים הנוגעים למפרטו הטכני, עיצובו או יכולותיו השונות של ה-M6, אך זה צפוי לפנות לשוק הנמוך בעודו מציע מפרט צנוע ותג מחיר נוח.

קודמו של ה-M6, הוא Meizu M5, הביא עימו מבנה פוליקרבונט מלא במגוון צבעים, כאשר בחזיתו שכנו צג IPS LCD בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית HD 720p צנועה וכפתור בית פיזי המתפקד כקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. מתחת למכסה המנוע הציע המכשיר מערכת שבבים מדגם MT6750 בייצור מדיה טק בשילוב זיכרון בנפח של 2 או 3 גיגה-בייט RAM וכן 16 או 32 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי. נוסף על כך, כולל המייזו M5, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית ו-5 מגה פיקסל משנית כמו גם סוללת 3,070mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים