פרויקט מעריצים: שחקני GTA יוצרים שחזור ענק של לונדון במשחק

איצטדיון וומבלי מגיע ל-GTA

מודים רבים ל-GTA (ויותר ספציפית, למשחק האחרון בסדרה, GTA V), מוסיפים כלי רכב, בניינים או אפילו דמויות חדשות לתוך המשחק – אבל מוד שמתעתד להוסיף למשחק עיר שלמה הוא כבר משימה בסדר גודל אחר לגמרי. זה בדיוק מה ששלושה מודרים מנסים לעשות עם Project London, מוד שמטרתו להכניס את לונדון ל-GTA. אולי חלקכם יזכור ש-GTA כבר ביקר בלונדון פעם אחת, בתור חבילת ההרחבה ל-GTA  הראשון, כשהסדרה עוד לא הייתה כ”כ מוכרת.

מפאת גודלו השאפתני של הפרויקט, המודרים בונים קודם כל מודלים בסיסיים ומשחררים אותם: עד כה, הם כבר בנו מודלים של נמל התעופה הית’רו, אצטדיון וומבלי וחלק מתחנות הרכבת התחתית של העיר. המטרה הבאה שלהם היא למפות את הכבישים בעיר באמצעות גוגל סטריט, משהו שאמור לקחת להם לא פחות ממאתיים ועשר שעות לפי החישוב שלהם. עם זאת, הם גם לוקחים לעצמם חופש יצירתי ואם משהו נראה להם מתאים, הם משתמשים בו, כך שהמטרה היא לא לשחזר את העיר אחד לאחד.

המודר הראשי, Kieran, אומר שהבעיה הכי משמעותית שלו כרגע היא לאזן בין החיים האישיים והעבודה לבין תחביב המודינג, ולכן יש שבועות שלמים בהם שום דבר בעצם לא קורה. למרות זאת, הוא מאמין שהוא וחבריו יצליחו לשמור על הפרויקט בחיים.

GTA London
נמל התעופה הית’רו, כעת ב-GTA V

הדבר המעניין הוא שלפי Kieran, יצירת מודים ל-GTA היא פשוטה יחסית בזכות הקהילה התומכת ושיתוף המידע בין חבריה, אפילו אם אין כלי מודינג רשמיים למשחק (ולמעשה, מי שרוצה להפעיל אותם צריך להשתמש בתוכנת עזר מיוחדת). למעשה, התמיכה של הקהילה הבריטית היא זו שדרבנה אותו לפתח את המוד מלכתחילה. אבל אפילו עם כל העזרה הזו, הוא נאלץ להשקיע מכספו כדי שיוכל לשכור מתכנת, ולשנות את כמות הקבצים העצומה שנדרשת בשביל הפרויקט.

כאשר Kieran נשאל אם הוא רוצה להפוך את התחביב למקצוע, הוא עונה שמבחינתו מדובר בבידור בלבד ומשהו שהוא מעדיף לבצע בזמנו החופשי מתוך רצון לשפר את המודים הקיימים וליישם את החזון של הקהילה לגבי האופן בו היא הייתה רוצה לראות את המשחק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים