אסוס וגיגהבייט מכריזות על אוזניות גיימינג חדשות

לוגו Aorus

חברת אסוס (ASUS) וגיגהבייט (Gigabyte) מכריזות בסמיכות על אוזניות גיימינג חדשות, כאשר גיגהבייט מוסיפה את דגם ה-H5 לסדרת ה-AORUS ואילו אסוס מוסיפה את ה-Strix Fusion 300 לסדרת מוצרי הגיימינג ROG.

AORUS H5

אוזניות הגיימינג החדשות של גיגהבייט מגיעות עם “דרייברים” בגודל של 50 מ”מ ובניגוד להרבה אוזניות, ה-AORUS משתמשות ב”דרייברים” מבוססי בריליום (Beryllium) בניגוד לנאודימיום (Neodymium) בו משתמשים רוב היצרניות (כמו גם אסוס), כאשר הבריליום נחשב לעדיף מביניהם. בדומה לרוב מוצרי החברה האוזניות מגיעות עם תאורת RGB מובנית שאפשר להתאים באמצעות תוכנה דרך המחשב.

בדומה לאוזניות גיימינג אחרות, ה-H5 מגיעות עם מיקרופון מובנה אך ניתן להסרה, ובשביל לא לעייף את המשתמש האוזניות מגיעות במשקל קליל של 285 גרם בלבד ועם חיבור 3.5 מ”מ סטנדרטי יחד עם חיבור USB שנועד לשליטה בתאורת ה-RGB המובנית בלבד.

נכון לרגע זה אין צפי זמינות או מחיר לאוזניות.

עמוד מוצר רשמי

אוזניות AORUS H5 (באדיבות ג'יגהבייט)
אוזניות AORUS H5 (באדיבות ג’יגהבייט)

ROG Strix Fusion 300

האוזניות של אסוס מגיעות כחלק מסדרת ROG (ר”ת Republic Of Gamers) שמיועדת לשחקני מחשב, ובדומה לאוזניות ה-H5 של גיגהבייט הן יגיעו עם “דרייברים” בגודל 50 מ”מ בטכנולוגיית ASUS Essence שמשתמשים בנאודימיום (Neodymium) רגיל.

בניגוד ל-H5, אוזניות ה-Fusion 300 יכילו גם כרטיס קול מובנה עם 7.1 ערוצים לחווית סראונד מלאה ללא צורך במתאמים כלשהם או תוכנות. האוזניות זמינות כבר היום למכירה עם תג מחיר של כ-135 דולר.

עמוד מוצר רשמי

אוזניות ROG Strix Fusion 300 (באדיבות אסוס)
אוזניות ROG Strix Fusion 300 (באדיבות אסוס)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים