HTC U11 Life עשוי להפוך לרשמי ב-20 באוקטובר

HTC U11 Life (הדלפה) HTC U11 Life (הדלפה)

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, עשויה לקיים אירוע הכרזה בתאריך ה-20 באוקטובר, יום שישי, במרכזו תציג באופן רשמי את גרסת שוק הביניים הצנועה למכשיר הדגל בייצורה, שתקרא בשם HTC U11 Life. כך עולה מתוך הדלפה חדשה של מדליף המובייל הפופולרי, אוון בלאס, שחושף בחשבון הטוויטר הרשמי שלו את תמונת היח”צ הראשונה לסמארטפון החדש.

אף על פי שבלאס אינו חושף באופן מפורש את תאריך ההכרזה הצפוי של ה-U11 Life, בתמונה אותה חושף המדליף ניתן לראות במסך הנעילה של המכשיר את התאריך 20 באוקטובר, יום שישי – המועד בו עשויה החברה לקיים את אירוע ההכרזה. עוד עולה מתוך הפרטים שמוצגים במסך הנעילה כי המכשיר ייחשף בניו-יורק, בשעה 10:00 לערך (17:00 שעון ישראל).

אין זו הפעם הראשונה שתמונות מודלפות אותן חושף בלאס מציגות את מועד הכרזתם של סמארטפונים שונים, ובדגש על אלו מבית HTC. בחודש מרץ של השנה שעברה שיתף בלאס בחשבון הטוויטר הרשמי שלו את תמונות היח”צ המודלפות של ה-HTC 10, על גבי מסך הנעילה שלהם הוצג התאריך 12 באפריל 2016. בסופו של יום, התברר מועד זה כמועד הכרזתו של מכשיר הדגל, וכך בהחלט עשוי להיות המצב עם ה-HTC U11 Life שתאריך הכרזתו האפשרי מוצג בידיעה זו.

HTC U11

על פי דיווחים קודמים בנושא, HTC U11 Life צפוי להביא למשתמשיו מפרט צנוע מזה של אחיו הגדול, ה-HTC U11. מפרט זה ישלב צג Full HD בגודל 5.2 אינץ’, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 630 הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.3GHz, קורא טביעות אצבע המוטמע בכפתור בית קפסטיבי ועמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP67.

נוסף על כך, יציע המכשיר, שמכונה בשם הקוד Ocean Life, זיכרון אחסון פנימי בקיבולת 32GB ושקע USB Type-C בו יבצעו המשתמשים שימוש על מנת להעביר נתונים, להטעין את המכשיר וכן לשמוע מוזיקה – שכן שקע ה-3.5 מ”מ יוסר גם מדגם זה. אחד מן הפיצ’רים הבולטים שיועברו מדגם ה-U11 ל-U11 Life הוא המסגרת הרגישה למגע – Edge Sense, באמצעותה יוכלו המשתמשים ללחוץ על גבי מסגרת המכשיר לצורך ביצוע פעולות שונות בממשק המשתמש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים