מחירו של ה-Galaxy Note 8 בישראל יעמוד על 4,000 שקלים

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לפני מספר שבועות הודיעה סמסונג ישראל כי תקיים מסיבת עיתונאים בתאריך ה-25 בספטמבר, יום שני, ובמרכזו תשיק באופן רשמי את ספינת הפרימיום החדשה מבית החברה, Galaxy Note 8. לצד הדברים הללו, החלו היבואניות להציע את המכשיר בהזמנה מוקדמת לצרכנים דרך מגוון רשתות האלקטרוניקה והמפעילות הסלולריות, מבלי לשתף אותנו במחירו הרשמי. ואילו כעת, ימים ספורים לקראת מסיבת העיתונאים חושפות חלק מהחנויות והמפעילות הסלולריות את מחיר ה-Galaxy Note 8, כשזה עומד על 4,000 שקלים. 

מחירו של ה-Galaxy Note 8 כפי שזה מוצג מעלה הינו היקר ביותר למכשירי הסדרה בישראל מאז הצגתה הראשונה ב-2011, זאת חרף ביטול מס הייבוא על מכשירי סלולר. בהתאם לכך, אם מס הייבוא לא היה מתבטל, מחירו, לכאורה, היה עשוי לעמוד על כ-4,500-4,700 שקלים, אך אנו מעריכים כי היבואנית לא הייתה מתמחרת את המכשיר במחיר זה בכל מקרה.

לשם השוואה, מכשיר הדגל Galaxy S8 Plus מוצע כיום לרכישה בישראל במחיר של כ-3,050 שקלים (עם אחריות היבואן הרשמי). חשוב וראוי להדגיש כי אף על פי שהבדל המחירים בין השניים גבוה ביותר, אין ביניהם הבדלים רבים. הגלקסי נוט 8 והגקלסי S8 פלוס כוללים שניהם צג נטול שוליים קמור בגדלים של 6.3 ו-6.2 אינץ’, בהתאמה, מערכת שבבים מדגם Exynos 8895 בגרסה הנמכרת בישראל ו-64GB אחסון פנימי אשר ניתן להרחבה. ההבדלים בין השניים מתבטאים בעיקר בשילובם של עט ה-S-Pen, מערך צילום כפול ו-6GB RAM (בהשוואה ל-4GB) זאת עבור דגם ה-Note 8.

הדגם האחרון בסדרת Note שהושק בישראל היה ה-Galaxy Note 5, שהוצע לרכישה במחיר של 3,800 שקלים.  מאז הספיקה סמסונג להכריז על הגלקסי נוט 7, אך זה, כזכור לכולנו (ובייחוד לסמסונג), הביא עימו סערה מהותית כאשר התגלה כי פגם בייצורו מוביל להתלקחות הסוללה. בהתאם לכך, השקתו בישראל ובכלל השווקים ברחבי העולם בוטלה.

ומה דעתכם על מחיר ה-Galaxy Note 8 – האם תשקלו לרכוש את ספינת הדגל החדשה של סמסונג?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים