זה רשמי – הפיילוט לסדרת “ווצ’מן” בדרך

פוסטר לסרט Watchmen פוסטר לסרט Watchmen (באדיבות Paramount Pictures / Warner Bros. Pictures)

רשת HBO הודיעה כי הזמינה פרק פיילוט לסדרה המבוססת על “ווצ’מן” (Watchmen), קומיקס גיבורי העל הביקורתי של אלן מור (Alan Moore). הסדרה נכתבת על ידי דיימון לינדלוף (Damon Lindelof), יוצר סדרת “הנותרים” (The Leftovers), שעונתה השלישית והאחרונה הסתיימה השנה.

“ווצ’מן” מספר את סיפורם של שני דורות של ארגון גיבורי על, ששינה את המפה הפוליטית בארצות הברית באמצע המאה ה-20 בצורה קיצונית, ולא לטובה. הסיפור מבקר את ז’אנר גיבורי העל, ואת הרעיון של לוחמה בפשע במסכות, במיוחד כאשר אותם לוחמי פשע הופכים בשלב מסוים לסוכנים ממשלתיים.

“ווצ’מן” כבר הופיע על המסך בעבר, בשנת 2009, כסרט בבימויו של זאק סניידר (Zak Snyder), שזכה לתגובות מעורבות, אך חיוביות ברובן. הרעיון להפיק את הסיפור כסדרה שתתפוס יותר מהדקויות של הסיפור בא ל-HBO עוד בשנת 2014, אך הרשת זנחה את התסריט. כעת לינדלוף מתחיל את הכתיבה מאפס.

ביום רביעי האחרון שיתף לינדלוף באינסטגרם תמונה של רגליים של פסל, העומד במרכז שולחן בחדר כותבים. מעריצי “ווצ’מן” חדי עין זיהו שמדובר בפסל של דמות מווצ’מן, אבל לא היה אישור רשמי לכך, מלבד הכיתוב שלינדלוף צירף לתמונה: “היום הראשון”. ההכרזה הרשמית של HBO מאשרת שאכן מדובר בסדרה של “ווצ’מן”, שכתיבתה התחילה ברביעי, אך שבשלב זה מפותח פיילוט בלבד, והסדרה כולה עוד לא אושרה.

Day One.

A post shared by Damon (@damonlindelof) on


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים