מבצעים וקופונים מאתר TomTop הסיני

רובוט נשלט על ידי סמארטפון (תמונה Xiaomi / TomTop)

במסגרת מאמצינו להרחיב את מגוון ההצעות להנחות ברכישת מוצרים מסין ומדינות נוספות ביבוא אישי אנו שמחים להציג בפניכם שיתוף פעולה חדש של אתר גאדג’טי עם אתר המכר הסיני “טומטופ” (TomTop), במסגרתו נפרסם מפעם לפעם קופונים או מבצעים על מוצרים לרכישה מסין. דרך אתר TomTop נוכל להתמקד במוצרים שנוגעים פחות בעולם הסמארטפונים ודרך כך להגדיל המגוון בפרסום.

אם יש מוצרים בקטגוריה ספציפית אליהם תרצו שנתייחס, אנא ספרו לנו דרך מערכת התגובות או שלחו מייל דרך דף יצירת הקשר באתר.

חשוב לדעת: לפני שתבחרו אם להתחיל בתהליך ייבוא אישי או לא, נמליץ לעבור על מדריך רשות המסים לייבוא אישי של מוצרים לישראל ועל טבלת המיסוי לפי מוצר המתעדכנת מידי יום שלישי, כדי שתוכלו לחשב את עלויות המסים על מוצרים שתרצו להזמין לישראל. חישוב המחיר הסופי עבור כל מוצר ורכישתו הם על אחריותכם בלבד.

קופונים לטלפונים

Xiaomi Mi A1 במחיר 217 דולר

מכשיר שוק הביניים החדש של שיאומי המגיע כחלק מתכנית Android One יחד עם גרסת אנדרואיד 7 בממשק הנקי של גוגל (Stock Android). הסמארטפון מציע מפרט טכני הכולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת Snapdragon 625, זיכרון 4GB RAM, אחסון 64GB, סוללת 3,080mAh, זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל בגב המכשיר ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל (למפרט המלא).

הערכת מחיר ביבוא אישי (בשקלול מע”מ): 890 שקלים (בהזנת קוד קופון XM216).

קישור לרכישה (הזמנה מוקדמת, משלוח ב-10 באוקטובר)

סמארטפון ה-Mi A1 (תמונה באדיבות Xiaomi)
סמארטפון ה-Mi A1 (תמונה באדיבות Xiaomi)

MAZE Alpha במחיר 207 דולר

במפרטו הטכני של המכשיר ניתן למצוא מסך IPS ענק בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD, מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת Helio P25 מבית מדיה-טק, זיכרון 6GB RAM, אחסון בנפח 64GB, מערך צילום כפול עם חיישני 13 מגה-פיקסל ו-5 מגה-פיקסל עם ייצוב דיגיטלי (EIS), מצלמת סלפי המציעה חיישן 5 מגה-פיקסל, סוללה בקיבולת 4,000mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט בגרסה הנקייה (Stock Android). כמו כן, בכפתור הבית של המכשיר תמצאו גם חיישן טביעות אצבע.

הערכת מחיר ביבוא אישי (בשקלול מע”מ): 850 שקלים (בהזנת קוד קופון ALPHA6GB).

קישור לרכישה

Maze Alpha
Maze Alpha

Doogee S60 Rugged במחיר 281 דולר

סמארטפון עמיד במיוחד של חברת Doogee עם מבנה זכוכית וציפוי מגן עשוי פוליקרבונט, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 ובמשקל כבד של 900 גרם. במפרטו הטכני של המכשיר ניתן למצוא מסך IPS בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD, מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת Helio P25 מבית מדיה-טק, זיכרון 6GB RAM, אחסון בנפח 64GB, מצלמה ראשית בעלת חיישן 21 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי (OIS) ופוקוס מהיר (PDAF), מצלמת סלפי המציעה חיישן 8 מגה-פיקסל וצילום וידאו ב-1080P, סוללה בקיבולת 5,580mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0. כמו כן, בגב המכשיר תמצאו גם חיישן טביעות אצבע.

החברה מציינת תמיכה בשפות: אנגלית, רוסית, ערבית, ספרדית, גרמנית, צרפתית ועוד, אך לא מציינת מפורשות תמיכה מובנית בשפה העברית.

הערכת מחיר ביבוא אישי (בשקלול מע”מ): 1,150 שקלים (בהזנת קוד קופון DGEES60).

קישור לרכישה

סמארטפון Doogee S60
סמארטפון Doogee S60

קופונים נוספים

מקלדת, עכבר ושלט אלחוטיים במוצר אחד

גילוי נאות: הקישורים לעמוד המוצר המופיעים מטה צבועים בחשבון המשתמש שלנו בגאדג’טי, ואנו מקבלים עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר באתר TomTop. העמלה המוזכרת לא מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

*כל המחירים בכתבה נדגמו או נמסרו מאתר TomTop ונכונים לתקופת הפרסום בלבד. המחירים בשקלים הינם הערכה בלבד ועל-פי שערי המרה בזמן הפרסום. אם מצאתם שגיאה, אנא דווחו לנו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים