Xiaomi Mi A1 נוחת בישראל בייבוא רשמי ובמחיר של 1,335 שקלים

Xiaomi Mi A1 Xiaomi Mi A1

פחות משבוע חלף מאז החל לעלות על גבי מדפי החנויות בישראל מכשיר ה-Android One החדש מבית ייצורה של שיאומי, הוא ה-Mi A1, שנחת בארץ בייבוא מקביל של חברת מובייל ישראל. כעת, וכפי שהבטיחה כי תעשה, משיקה קבוצת המילטון, יבואנית המוצרים הרשמית של יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי, את דגם ה-Xiaomi Mi A1.

מחיר ה-Mi A1 עם אחריות היבואן הרשמי לתקופה בת שנתיים עומד על 1,335 שקלים ברכישה דרך רשת האלקטרוניקה KSP. היבואנית המילטון טרם הוציאה הודעה רשמית בנושא ההשקה, אך בעקבות זמינות המכשיר באתר KSP, יש לצפות כי זה יחל להגיע לחנויות נוספות כבר בימים הקרובים. בייבוא מקביל נמכר ה-Mi A1 במחיר של 1,150 שקלים, עבור מחיר זה זוכים הצרכנים לאחריות בת שנתיים שאינה מהיבואן הרשמי.

ה-Xiaomi Mi A1 מהווה למכשיר הראשון בסדרת Android One מבית גוגל הפונה לשוק הגלובלי ולא רק לשווקים מתפתחים. הסמארטפון כולל מבנה מתכת מלא המתעגל מגבו אל חלקו הקדמי, שם נמצא צג בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל וכן שלושה כפתורי ניווט קפסיטביים. בגב המכשיר נמצא מערך צילום כפול הכולל שתי מצלמות 12 מגה-פיקסל.

סמארטפון ה-Mi A1 (תמונה באדיבות Xiaomi)
סמארטפון ה-Mi A1 (תמונה באדיבות Xiaomi)

נוסף על כך, מציע ה-Mi A1 מתחת למכסה המנוע שלו את מערכת השבבים Snapdragon 625 הכוללת מעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי על סך 2.0GHz, זיכרון אחסון פנימי בקיבולת 64 גיגה-בייט, 4GB RAM, סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 3,080mAh וקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים