הדלפה: שיאומי עובדת על מכשיר חדש בשם Xiaomi Redmi 5 Plus

לוגו שיאומי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית עשויה להכריז בקרוב על סמארטפון חדש שפונה לשוק הביניים ויכונה בשם Xiaomi Redmi 5 Plus, כך עולה מתוך הדלפה חדשה שמוצאת דרכה אל הרשת ומציגה תמונה של מה שנראה כאריזת המכשיר הנ”ל.

מתוך המידע שמוצג על גבי אריזת המכשיר המודלפת לא ניתן להסיק פרטים רבים הנוגעים ליכולותיו, עיצובו או מפרטו של ה-Redmi 5 Plus, אך עצם קיומה מהווה אישור לעבודתה של היצרנית על הסמארטפון. ראוי לציין כי בשנה שעברה, עבור סדרת רדמי 4, לא השיקה היצרנית דגם פלוס, אלא דגם Redmi 4 Prime. בשלב זה לא ידוע האם ה-Redmi 5 Plus יגיע כממשיך דרכו של ה-Redmi 4 Prime, אך זו בהחלט אופציה לגיטימית.

על פי הערכות, ה-Redmi 5 Plus יציע למשתמשיו את אותם קווי עיצוב של דגם ה-Redmi 5 שיוכרז גם הוא בקרוב, אלא שמפרטו הטכני יהיה עוצמתי יותר.

לשם השוואה, דגם ה-Redmi 4 Prime שהוכרז בשנה שעברה הביא עימו למשתמשיו צג Full HD בגודל 5 אינץ’, 32 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, 3GB RAM, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 625 הכוללת 8 ליבות עיבור מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי על סך 2.0GHz, סוללה בקיבולת 4,000mAh וקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. יכולות הצילום של המכשיר התממשו על ידי חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם יכולות צילום וידאו ב-Full HD וחיישן משני עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

בשלב זה לא רבים הפרטים אודות מכשירי סדרת Redmi 5/Redmi Note 5, אך אנו מעריכים כי אלו ימשיכו לזרום לרשת בשבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים