טיזר לקראת ההכרזה על Huawei Mate 10: “זה לא סמארטפון”

שלט Huawei צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בעוד שבועיים בדיוק צפויה אחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות ביותר בעולם, וואווי, להכריז על סדרת מכשירי הדגל החדשה מבית ייצורה למותג מייט הפופולרי, היא Huawei Mate 10. וכעת, משחררת החברה סרטון טיזר נוסף המתפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלה ובמרכזו מסר אחד בולט ומהותי: ה-Mate 10 הינו הרבה מעבר לסמארטפון.

כפי שניתן לראות בטיזר הוידאו המצורף מטה, וואווי מדגישה כי ה-Mate 10 “הוא לא סמארטפון“, ומקבילה אותו לבני האדם באומרה שהמכשיר “רואה, חושב, לומד – בדיוק כמונו, ולמעננו”. בדבריה מתכוונת היצרנית ליכולות הבינה המלאכותית (AI – Artificial Intelligence) המוטמעות במערכת השבבים החדשה והעוצמתית בייצורה, Kirin 970.

בשלב זה לא ברור כיצד בדיוק יוטמעו יכולות הבינה המלאכותית בסדרת מייט 10. עם זאת, לא משנה באיזה אופן תבצע זאת, ברור כשמש כי אחד מן האלמנטים המהותיים שיקח חלק במימוש דרישותיה השונות תהיה יחידת ה-NPU (או: Neural Processing Unit) המוטמעת בשבב ה-Kirin 970, עליה דנה בחלק ניכר מן ההכרזה על השבב. על פי הטיזר נראה כי היצרנית בטוחה מאוד בכך שיכולות ה-AI של סדרת הדגל הבאה שלה יהיו שונים באופן די מהותי ממה שאנו מכירים כיום בשוק המובייל ומוצע על ידי מגוון יצרניות מתחרות.


מלבד הדברים הללו, שמדגישים את הבינה המלאכותית כאחת מנקודות השיווק והמכירה הבולטות ביותר של וואווי עבור מכשירי ה-Mate 10 ו-Mate 10 Pro, ניתן לראות בשניות הראשונות של קטע הוידאו את צמד המצלמות המוטמעות בגב המכשיר באופן אנכי. לא מדובר בפרט מרעיש או חדש, אלא אישור לקו הפעולה המוכר והצפוי של היצרנית עבור דגמי ה-Mate 10.

הכרזת סדרת Huawei Mate 10 תתרחש במינכן, גרמניה, באירוע שיתרחש בתאריך ה-16 באוקטובר, יום שני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים