מקור לצרות: משחק חדש ומצחיק מאפשר לכם להיות אווז מרושע

הכרנו בעבר כבר כמה וכמה משחקים משונים, ביניהם שיחקנו עז משוגעת, כדורי אבק, ואפילו פרוסת לחם. הפעם, הכוכב התורן הוא אווז לבן וחכם במיוחד, במשחק חדש מאת House House. מדובר באותו סטודיו שיצר את המשחק Push Me Pull You משנת 2016. למשחק החדש אין שם עדיין, והוא נקרא כרגע Untitled Goose Game (משחק אווז ללא שם). עם זאת, House House מדווחים כי Untitled Goose Game יכול גם להפוך לשם הרשמי של המשחק.

האווז אמנם משעשע וחמוד, אבל גם שובב לא קטן. בתחילת המשחק אנו מקבלים סדרת מטלות לביצוע, שרובן מתרכזות בטרטור של גנן מסכן, שלרוע מזלו החליט לעבוד בטריטוריה שלנו. האווז הפיקח יכול לחטוף פריטים, להתחבא בשיחים, ולעורר מהומה בשלל דרכים יצירתיות, כדי להשלים את המטלות. האווז גונב חפצים, בורח במרדפים משעשעים, ובאופן כללי מתעלל בגנן המסכן ללא הפסקה. ניכר כי ניתן לגעת ולהשפיע על כל חפץ שאנו רואים על המסך, ובכך גם לשבור את שגרתו של הגנן.

איפה לעזאזל שמתי את המפתחות שלי?

אל ההכרזה לווה סרטון הדגמה משלב מוקדם בפיתוח המשחק, וכבר כעת לא ניתן להכחיש את הקסם המשעשע של הפרויקט. בין אם מדובר בגרפיקה המרגיעה בצבעי פסטל, במוזיקה ההומוריסטית או באנימציה המשכנעת שגורמת לנו להתאהב באווז עם כל תנועה, נראה כי House House מכינים לנו חוויה יוצאת דופן, מצחיקה ושובת לב. הצפיה בסרטון מומלצת בחום.

המשחק צפוי לצאת במהלך השנה הבאה (2018). עדיין לא נמסר לאילו פלטפורמות יגיע המשחק, אולם בהתחשב בכך כי המשחק הקודם של הסטודיו Push Me Pull You הגיע למחשבים האישיים (מק, לינוקס וחלונות) ול-PlayStation 4, ניתן לצפות לכך שגם האווז השובב יגיע לרוב הפלטפורמות הביתיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים