סמארטפון אנונימי מבית נוביה עם מסך נטול שוליים עשוי להיות ה-Nubia Z17s

Nubia NX595J - האם זהו Nubia Z17s? (מקור: TENAA) Nubia NX595J – האם זהו Nubia Z17s? (מקור: TENAA)

מחר (ה’, 12.10), צפויה יצרנית הסמארטפונים הסינית נוביה לקיים אירוע הכרזה, במסגרתו תחשוף וריאציה חדשה לספינת הדגל המוכרת שלה Z17, שתקבל את השם ZTE Nubia Z17s. כעת, רגע לפני ההכרזה, תמונותיו של מכשיר חדש מבית היצרנית מוצאים דרכם אל אתר משרד התקשורת הסיני, TENAA, כשזה נושא את שם הקוד Nubia NX595J ועשוי להתברר כדגם ה-Z17s.

על פי המידע ותמונות המכשיר שחשף TENAA, נראה כי ה-NX595J יהיה לסמארטפון הראשון מבית נוביה שיגיע עם מסך נטול שוליים אמיתי (או לפחות די קרוב לכך), כאשר היצרנית אף וויתרה על כפתור הבית הפיזי עבורו – דבר אותו היצרנית לא נוהגת לבצע כלל עבור מכשיריה השונים.

בתמונות המכשיר כמעט בלתי אפשרי להבחין היכן מתחיל והיכן נגמר המסך, אך לטענת משרד התקשורת הסיני יגיע המסך בגודל 5.73 אינץ’, בזמן שמימדי המכשיר יעמדו על 147.5 מ”מ אורך ו-72.7 מ”מ רוחב. מדובר במימדים די דומים לאלו של ה-LG G6, שהגיע עם מסך בגודל דומה (5.7 אינץ’), כך שנראה כי המכשיר הבא של נוביה אכן יגיע עם שוליים צנועים ביותר.

מעל למסך הצליחה היצרנית להשחיל לא רק מצלמת סלפי אחת, אלא שני חיישני צילום נפרדים, כאשר הרזולוציה שלהם ותפקידו של כל אחד אינם ברורים בשלב זה. בגב המכשיר, שנראה כעטוף יריעת זכוכית, נמצא מערך צילום כפול נוסף כמו גם קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. את מסגרת המכשיר יעטפו שני פסים בולטים בצבע זהב, וזו ככל הנראה תהא עשויה מתכת.

מתחת למכסה המנוע של ה-NX595J תשולב מערכת השבבים Snapdragon 835, בשילוב 6 או 8 גיגה-בייט RAM כמו גם זיכרון אחסון פנימי בנפח של 32, 64 או 128 גיגה-בייט. מערכת ההפעלה שתרוץ על המכשיר היא אנדרואיד 7.1.2 נוגט בשילוב ממשק המשתמש העצמאי של נוביה.

ראוי להדגיש כי בהדלפות קודמות מצא דרכו אל הרשת מכשיר מבית נוביה בעל שם הקוד NX585J, אשר על פי אותם דיווחים צפוי היה להיות ה-Z17s. בשלב זה לא ברור האם דגם זה בוטל או שמע מדובר בוריאציה אחרת למכשיר הדגל, כך שנדרש להמתין בסבלנות לאירוע ההכרזה על מנת לגלות זאת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים