צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה על סדרת Huawei Mate 10

Huawei Mate 10 Pro (הדלפה: evleaks)

היום (ב’, 16.10) בשעה 15:00 תפתח חברת וואווי את אירוע ההכרזה שלה על סדרת מכשירי הדגל החדשה, Huawei Mate 10, במסיבת עיתונאים שתערוך בגרמניה. במהלך האירוע נגלה את כל הפרטים אודות המכשירים החדשים בסדרה, אלו הם ה-Mate 10, ה-Mate 10 Pro ודגם Mate 10 Lite.

סדרת הדגל החדשה של החברה מגיעה כשמונה חודשים לאחר חשיפתה של סדרת הדגל Huawei P10 וכשנה לאחר שחשפה וואווי את סדרת ה-Mate 9. הסדרה המעודכנת של המכשירים צפויה להציג עיצוב שונה אשר שם דגש על צד המסך, זה צפוי להיות גדול יותר ולעמוד על כ-6 אינץ’ וכן לכלול שוליים דקיקים למדי מכל צידי התצוגה.

בצד המפרט הטכני אנו צפויים לראות את הרכיבים המתקדמים ביותר כיום אשר ברשות החברה, בהם פלטפורמת Kirin 970 הכוללת מעבד מתומן ליבות ויכולות AI מתקדמות בהן צפויה וואווי להתמקד במהלך האירוע, זיכרון בנפח מירבי של 8GB RAM, אחסון בנפח מינימלי של 64 גיגה-בייט, סוללת ענק בקיבולת של כ-4,000mAh וזוג מצלמות בגב המכשיר בשיתוף פעולה נוסף של החברה עם לייקה (Leica).

וואווי כבר אישרה כי מערכת ההפעלה שתגיע באופן מובנה עם המכשירים בסדרה תהא אנדרואיד 8.0 אוראו, ויש לצפות כי החברה תציג גם מידע אודות עדכון לממשק המשתמש המותאם שלה, EMUI.

הצטרפו אלינו וצפו בשידור החי מהאירוע כאן באתר, בוידאו המצורף בראש הכתבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים