מבצעים וקופונים חדשים מאתר TomTop

Xiaomi Mi A1 Xiaomi Mi A1

אתר TomTop הסיני מעדכן אותנו עם מספר מבצעים חדשים למוצרים ביבוא אישי, ביניהם יש לנו כעת הצעות על מספר סמארטפונים, בהם ה-Xiaomi Mi A1 הפופולרי, לצד קופסת הטלוויזיה של שיאומי, כרטיס זיכרון מבית סנדיסק ומצלמת רכב.

בנוסף לכך, עדכוני קופונים ומבצעים שוטפים ברמה היומית תוכלו למצוא בעמוד המבצעים החדש שלנו.

חשוב לדעת: לפני שתבחרו אם להתחיל בתהליך ייבוא אישי או לא, נמליץ לעבור על מדריך רשות המסים לייבוא אישי של מוצרים לישראל ועל טבלת המיסוי לפי מוצר המתעדכנת מידי יום שלישי, כדי שתוכלו לחשב את עלויות המסים על מוצרים שתרצו להזמין לישראל. חישוב המחיר הסופי עבור כל מוצר ורכישתו הם על אחריותכם בלבד.

קופונים לטלפונים

Xiaomi Mi A1 גרסה גלובלית בצבע זהב – מחיר 220 דולר

מכשיר שוק הביניים החדש של שיאומי המגיע כחלק מתכנית Android One יחד עם גרסת אנדרואיד 7 בממשק הנקי של גוגל (Stock Android). הסמארטפון מציע מפרט טכני הכולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת Snapdragon 625, זיכרון 4GB RAM, אחסון 64GB, סוללת 3,080mAh, זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל בגב המכשיר ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל (למפרט המלא).

הערכת מחיר ביבוא אישי (בשקלול מע”מ): 905 שקלים – קישור לרכישה

Xiaomi Mi A1
Xiaomi Mi A1

Vernee M5 במחיר 120 דולר

סמארטפון ה-M5 של Vernee מגיע עם גרסת אנדרואיד 7 ומפרטו הטכני כולל מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית HD 720p, מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת MTK6750 מבית מדיה-טק, זיכרון 4GB RAM, אחסון 64GB עם אפשרות הרחבה, סוללת 3,300mAh, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית בגב המכשיר ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל. המכשיר מגיע עם שני חריצים להזנת כרטיסי nanoSIM, כאשר אחד משמש גם כחריץ להרחבת זיכרון. בנוסף, מציע ה-Vernee M5 תמיגה בבלוטות’ 4.0, ב-LTE וב-WiFi מתקן 802.11n.

הערכת מחיר ביבוא אישי (בשקלול מע”מ): 495 שקלים – קישור לרכישה

סמארטפון Vernee M5
סמארטפון Vernee M5

LeEco Le S3

סמארטפון Le S3 של LeEco מגיע עם גרסת אנדרואיד 6 מרשמלו ומפרטו הטכני כולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד בעל 10 ליבות המשולב בפלטפורמת Helio X20 מבית מדיה-טק, זיכרון 4GB RAM, אחסון 64GB או 32GB, סוללת 3,000mAh, מצלמת 21 מגה-פיקסל ראשית בגב המכשיר ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל. המכשיר מגיע עם שני חריצים להזנת כרטיסי nanoSIM, ללא אפשרות להרחבת זיכרון. המכשיר מגיע עם תקע אמריקאי לחשמל.

הערכת מחיר ביבוא אישי (בשקלול מע”מ):

דגם 32 גיגה-בייט: 465 שקלים – קישור לרכישה

דגם 64 גיגה-בייט: 550 שקלים – קישור לרכישה

סמארטפון LeEco Le S3
סמארטפון LeEco Le S3

מוצרים נוספים

הזנת קופון באתר TomTop

לעמוד המבצעים והקופונים המתעדכן של גאדג’טי – לחצו כאן.

גילוי נאות: הקישורים לעמוד המוצר המופיעים מטה צבועים בחשבון המשתמש שלנו בגאדג’טי ואנו נקבל עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר. העמלה המוזכרת מעלה לא מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

*כל המחירים בכתבה נדגמו או נמסרו מאתר TomTop ונכונים לתקופת הפרסום בלבד ועבור כל מוצר בנפרד. המחירים בשקלים הינם הערכה בלבד ועל-פי שערי המרה בזמן הפרסום. אם מצאתם שגיאה, אנא דווחו לנו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים