אלקטרוניק ארטס סוגרת את Visceral Games

אם השם Visceral Games נשמע לכם מוכר, זה כנראה בזכות המשחקים אותם פיתח הסטודיו, כמו Dead Space ו-Battlefield Hardline. נראה כי כעת נסתם הגולל על Visceral Games – אלקטרוניק ארטס החליטה לסגור את הסטודיו, ועובדיו מפוזרים בין חברות אחרות בבעלות אלקטרוניק ארטס.

Visceral Games עבדה בשנים האחרונות על משחק מבטיח של Star Wars. מהמידע שהופץ עד כה, המשחק היה אמור להתמקד בסיפור לינארי לשחקן יחיד, והציג גרפיקה מרהיבה ואווירה אותנטית של מלחמת הכוכבים. נראה כי אלקטרוניק ארטס מעוניינת להמשיך לעבוד על הפרויקט, אולם החברה תערוך שינויים נרחבים בתכני המשחק כדי להתאימו “לקהל רחב יותר”. בכך, אלקטרוניק ארטס נפטרת מהגישה מוכוונת-הסיפור הלינארי, ותתמקד כנראה במשהו אחר.

“אנחנו משנים את המשחק כך שיהווה חוויה רחבה יותר, שתאפשר יותר גיוון ופוקוס על השחקנים”, נאמר בהצהרה מאת אלקטרוניק ארטס. “נישען על מנוע ה-Frostbite שלנו, ונחשוב מחדש על אלמנטים מרכזיים במשחק כדי לתת לשחקנים הרפתקת ‘Star Wars’ יותר עמוקה ורחבה”. בשל השינויים הנרחבים שיתבצעו במשחק, אלקטרוניק ארטס הודיעה כי התאריך המקורי לשחרור המשחק ב-2019 מבוטל, וכי החברה תודיע בהמשך על תאריך יציאה חדש.

מה יהיה על משחק “מלחמת הכוכבים” המבטיח של החברה?

המשחקים האחרים שבזכותם ידועה Visceral Games, כמו Dead Space, עדיין נמצאים בבעלות אלקטרוניק ארטס. כלומר, אם תרצה החברה, היא תוכל ליצור משחקים חדשים בסדרה – אולם לאחר שהמשחקים האחרונים לא עמדו ביעד המכירות שהציבה אלקטרוניק ארטס, סביר להניח שיעבור זמן רב, אם בכלל, עד שנראה כותר חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים