הוכרזו: Halo 4 ושלל תוספות לפלטפורמת הקינקט של XBox 360

חלק לא קטן מרפרטואר החידושים של מיקרוסופט הודלף היום, שעות ספורות לפני ההכרזות הרשמיות של החברה בתערוכת הגיימינג E3. ההדלפה אירעה כאשר מיקרוסופט העלתה בשוגג לאתר ה-E3 שלה פרטים על תוכן הוועידה. מספר שעות לאחר מכן, הדברים אומתו והוכרזו באופן רשמי.

טרילוגיית משחקי Halo מבית Bungie, שהייתה ספינת הדגל של מיקרוסופט עוד מתקופת ה-XBox המקורי הולכת להתרחב, כשמתברר לנו ש-Halo 4 כבר נמצא בתהליכי פיתוח מתקדמים מאד. מיקרוסופט הציגה טיזר וידאו קצר אך מגרה מאד בו נראה מאסטר צ’יף כמה אגעים לפני התרסקות על כוכב לכת זר. מועד ההשקה של המשחק החדש עומד כעת על עונת החגים של 2012, יש לנו עוד זמן.

בנוסף, ישנם מספר חידושים לפלטפורמת ה-Kinect של החברה, ביניהם המשחק Dance Central 2 ויישומי ה-Kinect fun labs שזמינים לשחקנים כבר עכשיו. במעבדה החדשה של הקינקט נמצאים כעת 5 יישומים נחמדים: Build A Buddy, מצלם תמונה של הצעצוע האהוב עליכם ויוצר גרסה מצויירת שלו על המסך; Googly Eyes, מבצע פעולה דומה בתוספת עיניים גדולות ומאפשר לשלוט בקריקטורה בעזרת תנועות גוף המשתמש; Kinect Me, מצלם תמונה של הפנים וגוף המשתמש ויוצר תמונת פרופיל (Avatar) משילוב השתיים,  בנוסף ניתן להעלות את התמונות לאתר ייעודי בו יוכלו המשתמשים לשתף אותם ברשת; היישום הרביעי יוצר פרופיל שינוע במסך בדומה לצורה בה זז כלב הדשבורד במכוניתכם; Kinect Sparklers, המצלם תמונה של המשתמש והסביבה שלו ומוסיף אפקט מחשמל ובוהק שעוקב אחר תנועות המשתמש במרחב ויוצר אשליית תלת מימד כשמסתכלים על התמונה מזוויות שונות.

נמשיך לעדכן על כל הנוגע לנו מתערוכת E3.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים