חברת yes משיקה את שירות הטלוויזיה STING TV

ממיר STING TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) ממיר STING TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת yes קיימה היום (ב’, 30.10) מסיבת עיתונאים בתל-אביב בה הודיעה באופן רשמי על השקת שירות הטלוויזיה סטינג TV (או “Sting TV”), המציע תכנים המגיעים דרך שירות הלווין שלה על גבי רשת האינטרנט. את שירות סטינג TV מציעה yes בעלות חודשית שמתחילה ב-29 שקלים בחודש עם חודש ראשון במתנה.

תוכן בחבילות

ב-Sting TV חבילות ההתקשרות מתבצעות על פי צריכת התוכן המבוקשת של כל משתמש ולפי חבילות אותן יגדיר לבחירתו, כאשר כל חבילת תוכן שתבחרו כוללת את הערוצים הלינאריים ואת תוכן ספריית ה-VOD של השירות.

ניתן להירשם לערוצי הסדרות או הסרטים (כל אחד בנפרד) ב-39 שקלים, לערוצי הספורט ב-67 שקלים בחודש, לערוצי מדע וטבע ב-29 שקלים בחודש או לחבילה משפחתית ב-99 שקלים הכוללת את ערוצי הסרטים, הסדרות, הילדים והערוצים הישראלים. לדוגמה, שילוב של החבילה המשפחתית יחד עם ערוצי הספורט יעלה 166 שקלים בחודש בשירות Sting TV.

את ההרשמה לשירות יש לבצע דרך אתר האינטרנט של החברה, ולאחר מכן ניתן להתחבר ממכשירים נוספים על ידי הזנת פרטי המשתמש או מספר תעודת זהות וטלפון עימם נרשמתם לשירות.

שירות Sting TV מגיע במתכונת אפליקציה על גבי ממיר מבוסס אנדרואיד TV, כך שקיימת האפשרות להתקנת אפליקציות נוספות הקיימות בחנות האפליקציות של גוגל. על פי yes, את אפליקציית Sting TV ניתן להתקין דרך כל ממיר אנדרואיד TV הנמצא ברשותכם, אולם מי שיבחר להשתמש בממיר של החברה יעשה זאת במודל רכישה בהשכרה ל-24 חודשים בחינם או בתשלום של 20 שקלים בחודש במידה שבחר להתנתק מהשירות בכל שלב.

לשירות ניתן להתחבר גם באמצעות אפליקציות לטלוויזיה חכמה המבוססת אנדרואיד TV וגם דרך אפליקציות לסמארטפונים מבוססי iOS ואנדרואיד. ממשק המשתמש שמציעה החברה לומד את הרגלי הצפייה של המשתמש, כך שיוכל להציג בפניו תכנים הקשורים יותר לטעמו האישי. תפריט “המשך צפייה” יאפשר למשתמשי השירות להמשיך לצפות בסדרות וסרטים מהנקודה בה הפסיקו.

ממיר STING TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
ממיר STING TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

התכנים

ב-Sting TV תוכלו למצוא תכני VOD הכוללים 24,000 שעות תוכן, כך על פי yes, כאשר בין התכנים המופיעים בשירות ניתן למצוא מעל 500 סדרות. בין אלו ניתן למצוא סדרות רכש כמו “משחקי הכס” ו”ווסטוורלד” של HBO, “המפץ הגדול” של CBS, “האנטומיה של גריי” מאת ABC וסדרות גיבורים כמו “החץ” של CW, לצד סדרות מקור כמו “פאודה”, שעונתה השנייה צפויה להגיע בקרוב ותוכן לילדים המוצג ב-10 ערוצים, מתוך 34 ערוצים הזמינים בשירות.

כחלק מחבילות התוכן השונות בשירות הטלוויזיה החדש מציע Sting TV גם את ערוצי הסדרות yes דוקו, yes אקשן yes קומדי ו-yes דרמה וכך גם את ארבעת ערוצי הסרטים של yes וערוצי ספורט HD 1-4 של צ’רלטון, כאשר ערוצי ספורט נוספים, בהם ערות ONE, יגיעו בהמשך. בנוסף, מצהירה החברה כי שילבה בשירות מעל 1,000 סרטים לשירות ה-VOD עם רענון יומי של התכנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים