מותג הונור מבית וואווי מגיע לישראל, Honor 6X נוחת על מדפי החנויות

Huawei Honor 6X (מקור: וואווי) Huawei Honor 6X (מקור: וואווי)

הפתעה משמחת: ללא כל הודעה מוקדמת, מסיבת עיתונאים או הודעה לעיתונות, החלה יבואנית מוצרי וואווי בישראל, חברת אלפא טלקום מבית קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, לייבא את מוצרי מותג Honor, הנמצא בבעלותו של תאגיד וואווי הסיני. ראשון מבין המוצרים הוא ה-Huawei Honor 6X, שנוחת כעת על גבי מדפי החנויות בישראל ואותו מצאנו היום (ג’, 31.10) באתרי רשתות KSP ומחסני חשמל.

את ה-Honor 6X ניתן לרכוש כבר ברגעים אלו דרך אתר KSP, שם הוא מוצע לרכישה במחיר של 990 שקלים עבור גרסת 3GB RAM ו-32GB אחסון פנימי ובצבע האפור בלבד, וכן דרך אתר מחסני חשמל, שם הוא מופיע במחיר של 999 שקלים עבור אותה הגרסה.

את ה-Honor 6X הציגה הונור לראשונה בחודש אוקטובר של השנה שעברה, וזה מציע למשתמשיו עיצוב אלומיניום מלא הנקטע בגב המכשיר על ידי צמד יריעות פלסטיק המיועדות למעבר גלי רדיו אל אנטנת הקליטה והשידור של המכשיר. על גבי גב המתכת של הסמארטפון ממוקם מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 12 ו-2 מגה פיקסל, המאפשרים לצלם תמונות עם אפקט בוקה. מילימטרים ספורים מתחת למערך הצילום הראשי נמצא קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

סמארטפון Honor 6X
סמארטפון Honor 6X

בראש מפרטו הטכני של ההונור 6X נמצא את מערכת השבבים העצמאית של וואווי, Kirin 655, הכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.1GHz בשילוב מאיץ גרפי מדגם Mali-T830. בגרסה המשווקת בישראל ישלב המכשיר 3GB RAM ו-32GB אחסון פנימי הניתן להרחבה.

מבנה המתכת של הסמארטפון מתעגל אל זכוכית העוטפת את חלקו הקדמי, שם נמצא מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, כאשר בשוליו העליונים תמוקם מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. סוללת ה-Honor 6X מגיעה בקיבולת 3,340mAh ואינה ניתנת לשליפה.

אף על פי שאלפא טלקום משיקה כעת בישראל את ההונור 6X, חשוב לציין כי ממשיך דרכו, ה-Honor 7X, כבר הוכרז לפני תקופה קצרה והוא מגיע עם מפרט עוצמתי יותר, מסך ביחס 18:9 שהופך פופולרי בשוק ושלל חידושים נוספים.

גב ה-Huawei Honor 6X (מקור: וואווי)
גב ה-Huawei Honor 6X (מקור: וואווי)

עדכון (18:05) – זמן קצר לאחר פרסום הכתבה הופיע המוצר גם באתר מחסני חשמל, מקבוצת אלקטרה. הכתבה עודכנה בהתאם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים