מפרטו הטכני של Honor V10 נחשף: שבב Kirin 970 ואנדרואיד 8.0 אוראו

Huawei Honor V10 (הדלפה) Huawei Honor V10 (הדלפה)

בעוד קצת פחות מחודש, בתאריך ה-5 בדצמבר, יום שלישי, מתכנן מותג הסמארטפונים הונור מבית ענקית הטלקום וואווי, לקיים אירוע הכרזה במרכזו יציג מכשיר דגל חדש מבית ייצורו. המכשיר, הצפוי להיקרא בשם Huawei Honor V10, הספיק לדלוף לרשת במסגרת דיווח שפורסם לפני קצת יותר משבוע. כעת, מבקר אותנו ההונור V10 בהדלפה נוספת המתיימרת לחשוף פרטים חדשים בדבר מפרטו הטכני.

על פי הפרטים החדשים, ה-Honor V10 אכן יציע למשתמשיו מפרט הפונה לשוק הגבוה וכולל בראשו את מערכת השבבים Kirin 970 בייצור וואווי. שבב זה משלב 4 ליבות Cortex-A73 כמו גם 4 ליבות נוספות מסוג Cortex-A53 ומאיץ גרפי מדגם Mali-G72 בעל 12 ליבות (MP12). נוסף על כך, משלב השבב יחידת NPU – Neueal Processing Unit, שכל יכולותיה יוקדשו לעולם האינטליגנציה המלאכותית (AI).

מלבד שבב העיבוד המתקדם, יציע המכשיר 6GB RAM, זיכרון אחסון פנימי בקיבולת של 64/128 גיגה-בייט (עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSIM) ומערך צילום כפול שיוטמע בגבו וישלב חיישנים ברזולוציית 16 ו-20 מגה פיקסל, ללא מיתוג Leica. בחלקו הקדמי של המכשיר, כראוי לטרנד החם ביותר בשוק המובייל, נמצא צג בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus. מערכת ההפעלה שתרוץ על ההונור V10 היא אנדרואיד 8.0 אוראו בשילוב ממשק EMUI 8.0 החדש.

את ה-Honor V10, כך עולה מתוך הדיווח, תציע היצרנית לרכישה במחיר של כ-3,000 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-1,600 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים