הענקית הסינית Tencent מפתחת שכפול של PUBG למובייל

ענקית הגיימינג הסינית עובדת בימים אלה על גרסה משלה ל-PlayerUnknown's Battlegrounds (או בקצרה, PUBG), משחק בסגנון Battle Royale בו מאה שחקנים נאבקים להיות האחרונים ששורדים על אי מבודד. אך בעוד ש-PUBG נועד למחשב האישי ול-Xbox, הגרסה של Tencent מכוונת לקהל הרבה רחב יותר: משתמשי הסמארטפון.

משחק המובייל של Tencent, שנקרא כרגע Glorious Mission, לא בוחל באמצעים על מנת להיצמד כמה שיותר לנוסחת ה-Battle Royale. בדיוק כמו PUBG, גם Glorious Mission מצניח את השחקנים מהשמיים אל האי, ומתרכז באיסוף ציוד – והאי עצמו נראה דומה למדי. בשלב זה עדיין לא נמסר תאריך השקה. המשחק יכנס בקרוב לשלב בדיקות בטא – אך לא בטוח אם יגיע לקהלים מחוץ לסין בשלב זה.

עבור אלו שעקבו אחר ההתפחויות האחרונות, לא מדובר בהפתעה. הקהל הסיני מאוד אוהב את PUBG ומאמץ את המשחק באופן נרחב. מאז הגיע המשחק ל-Steam ניכרת עליה גדולה של מספר משתמשי Steam מסין. נהירת השחקנים הסיניים משתקפת בעליה בשימוש בשפה הסינית בתוכנה, שעלתה בעשרות אחוזים בחודש אוקטובר בלבד. הממשל הסיני שקל לאחרונה להחרים את המשחק, בטענה כי אינו מתאים לערכים הסוציאליסטים של המדינה. זו היתה רק שאלה של זמן, אם כך, עד שחברה כמו Tencent תנסה לייצר שכפול עבור הסינים.

Glorious Mission הוא לא הפרויקט היחיד בסגנון Battle Royale בו מעורבת Tencent. החברה מחזיקה גם 40% מ-Epic, המפתחת גרסה משלה של PUBG, בשם Fortnite: Battle Royale. הגרסה של Epic, בניגוד ל-PUBG, היא חינמית לחלוטין. בנוסף, Tencent גם מחזיקה 5% בחברת Bluehole, המפתחת את PUBG.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות