דיווח: OnePlus 5T לא יציע טעינה אלחוטית, יגיע במחיר זהה לקודמו

OnePlus 5T OnePlus 5T, הדלפה (מקור: evleaks / Twitter)

בעוד פחות משבוע יהפוך לרשמי מכשיר הדגל החדש מבית ייצורה של וואן פלוס, שיכונה בשם המותג המסחרי OnePlus 5T. לאחר שמרבית הפרטים הנוגעים למפרטו הטנכי של המכשיר ועיצובו כבר מצאו דרכם אלינו בדרכים כאלו או אחרות, מידע חדש בדבר מחירו צץ ברשת.

אתר Tech Radar טוען כי הצליח לשים ידיו על מסמכים חסויים של מפעילת הסלולר הבריטית O2 המציגים, לכאורה, את מחירו של ה-OnePlus 5T. על פי אלו, יתומחר המכשיר במחיר זהה לדגם הוואן פלוס 5 – 499 ו-559 אירו באירופה, זאת עבור דגמים המציעים 6 או 8 גיגה-בייט RAM בשילוב 64 או 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, בהתאמה. במקרה שאכן יתבררו הדברים כנכונים, יהיה זה צעד שונה בנוף פועלה המוכר של וואן פלוס. עד עתה, מאז הכריזה היצרנית על הדגם הראשון בסדרה, הקפידה זו להעלות את מחיר הבסיס של המכשירים משנה לשנה.

עוד בנושא הוואן פלוס 5T, מוסר מנכ”ל החברה, פיט לאו, כי סמארטפון הדגל הבא של היצרנית לא יציע למשתמשיו יכולות טעינה אלחוטית, זאת בדומה לכל קודמיו בסדרה. הסיבה לכך, מעידים דברי לאו, היא יכולות הטעינה המצויינות של טכנולוגיית הטעינה המהירה מבית החברה, היא כמובן Dash Charge.

קצב הטעינה באמצעות שימוש בטכנולוגיה זו מסוגל לספק למשתמשים יום עבודה שלם באמצעות חצי שעת טעינה, כך שטעינה אלחוטית כלל אינה נדרשת. כמו כן, מציין לאו כי בעת שימוש בטכנולוגיית טעינה אלחוטית אין אפשרות להרים את המכשיר ולהשתמש בו כי טכנולוגיה זו אינה מספקת חוויה טובה יותר בהשוואה ל-Dash Charge.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים